Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Span konsert


leo

Anbefalte innlegg

Var på Span-konsert i går kveld på Ørnes, like utfor Bodø.

Først entret Dirty Oppland scenen og sang noen låter til oppvarming for Span. Jeg må si at det var noe av den dårligste rappen jeg noen gang i mitt liv hadde hørt. Noe så monotont og fælt har jeg aldri vært med på før!

Jeg vet ikke hvor gamle disse gutta er men høy på pæra hadde de blitt vetfall. Jeg trodde jeg skulle spy.

Så 5 minutter etter kom Fridtjof ut å dro noen licks og stemte gitaren før han gikk inn backstage igjen.

Så kom endelig Span ut, og det lyste energi av dem.

Jeg klarte å komme meg helt fremst og fikk stå rett framfor Fridtjof.

Span dro noen nye låter og noen gamle. De nye satt som et skudd og på slagerne "Found" , "On my way down" , " Babys come back"

og "Dont think the way" var publikum i ekstase.

De kjørte ekstranummer og gikk til slutt av scenen.

Fikk prata me Fridtjof etterpå og han takket meg for at jeg sto helt fremme å sang med å lagde liv. Det var kult det :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så dem igjen forrige helg. på Baderock i Sandefjord.

1) veeeldig hyggelige og down-to-earth folk! Sinnsykt hyggelige.

2) De er så SINNSYKT bra på scenen. Masse energi , flinke til å få folket med seg . En av de nye (og en til forsåvidt :P) The Outside (begynner med et muse-aktig riff) og Cut Like Diamonds er i tilleg til When she Stares mine favoritter.. NYDELIG live band . Europe skulle spille etter Span , men jeg dro i protest .. drittband ..

Span EIER scenen fra de går på til de går av .. helt rått!! og for en gitarlyd!!

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja de får syns kva dykk vil, men eg meiner no at låtar som superstisious, cherokee, sign of the times og ready or not er knallsterke. Såg Europe på sweden rock og det var og er kanskje den beste konserten eg har vore på. og eg har sett ein del konsertar.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.