Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Min første låt


Flyndre

Anbefalte innlegg

Heihei.

Har da spilt inn min første skikkelige låt, og litt tilbakemelding fra dere hadde jeg satt stor pris på:)

Alle instrumentene, akustisk gitar, elgitar og piano spilles av meg:)

Har lite kjennskap til miksing og sånt, det er sikkert mye som skulle vært gjort bedre, men men :P Man lærer så lenge man lever :)

Er 20 år, har ikke spilt så fryktelig lenge, og er klar over at det noen steder er litt rusk, men orket ikke ta flere takes :P

Låten ligger på http://www.myspace.com/mortenopdal

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice :) nå vet ikke jeg hvor lenge du har spilt da.

Kunne godt tenk meg en versjon som kansje bygde seg opp til litt mere agresivitet,og som med mere dynamikk, om du sjønner. Det kunne vært morro og jamet over om du har ett opptak uten el-gitaren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for respons :) Har spilt gitar i rundt 4 år, men har aldri gått til lærer, og teori har begynt å interessere meg først i det siste :P Må vel nesten si at spillingen sånn sett ikke helt representerer nivået mitt. Planen var å ta opp elgitaren på nytt, men det ble aldri til. :P Prøvde å improvisere elgitar-biten, men litt ustø på skalaer og sånt, så ble noen noter her og noen noter der. :P

Jeg føler litt at det er to forskjellige sanger, en rolig i starten, og så er det en med litt mer trøkk mot slutten. Så jeg tenkte at for at ikke kontrasten skulle bli for stor, så holdt jeg litt igjen mot slutten. Men er helt enig med at det kunne vært interessant å få litt mer guff på slutten.

Kan ordne et opptak uten elgitar, men må over på den stasjonære dataen, så det får bli i morgen :) Kan sende deg en PM i løpet av morgendagen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.