Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva ville dere ha brukt 3000,- på hvis dere var i USA?


ovl

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kan ofte finne bra ting i pawn shops, altså pantesjapper, der folk har stampet alt mellom himmel og jord for å skaffe seg kontanter. Kanskje mest aktuelt hvis du vet hva du er ute etter, og ikke alltid så lurt hvis det er snakk om ting du ikke kan få testet skikkelig - det kan f.eks. godt være at sjappa har en god vrengpedal, men ingen gitar, og dermed får du ikke sjekket om den virker. For min egen del hadde jeg vel trålet alle sjappene i håp om å finne en god resonator-gitar til en billig penge.

Nå skal jeg ikke forvirre deg med enda et forslag (Stratocaster-forslaget var uansett veldig bra), men kanskje en Martin Backpacker kunne vært noe? Kul, liten reisegitar som er kjekk å ha med på stranda om sommeren, og den koster vel noen kroner mindre i USA enn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke forvirre deg med enda et forslag (Stratocaster-forslaget var uansett veldig bra), men kanskje en Martin Backpacker kunne vært noe? Kul, liten reisegitar som er kjekk å ha med på stranda om sommeren, og den koster vel noen kroner mindre i USA enn her.

God ide! Det er snakk om en sånn:

http://www.guitarcenter.com/Martin-Steel-String-Backpacker-100239719-i1167432.gc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.