Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva ville dere ha brukt 3000,- på hvis dere var i USA?


ovl

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva mener du med utgifter og trøbbel?

De fleste forsterkerne er laget for feil nettspenning, de er store og tunge, dermed fort trøblete og kostbart å få med seg hjem til Norge igjen, dessuten sparer du ikke mange kronene når alt kommer til alt på en liten combo e.l.

Mye enklere med gitarer og effekter. Spesielt på brukte gitarer kan du gjøre noen skikkelige kupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville skaffa meg en ny amp, og det er nok lurest, som Aphelion og Greener punkterer å kjøpe forsterker i Norge. Hvis du vil kan du kjøpe en rimelig røramp av meg :) Peavey Valveking 112 50watts rør forsterker, kun stått på rommet mitt, faktisk så har den aldri vært ute av rommet mitt hehe. Ingen skader. 3000kr for en rør-amp som fremstår som ny. Send meg en PM hvis du kan være interessert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar pengene og kjøp en grei brukt forsterker når du kommer tilbake ;)

Jeg ville skaffa meg en ny amp, og det er nok lurest, som Aphelion og Greener punkterer å kjøpe forsterker i Norge. Hvis du vil kan du kjøpe en rimelig røramp av meg :) Peavey Valveking 112 50watts rør forsterker, kun stått på rommet mitt, faktisk så har den aldri vært ute av rommet mitt hehe. Ingen skader. 3000kr for en rør-amp som fremstår som ny. Send meg en PM hvis du kan være interessert :)

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.