Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Shine on You Crazy Diamond Forsøk


Erling

Anbefalte innlegg

"Shine on you Crazy Diamond" er fantastisk, en av mine personlige favoritter med Floyd. Har lenge hatt lyst til å lære denne, så får vel gå til verks en av dagene.

Syns ikke versjonen din var så dårlig, men det kan være en ide å jobbe litt mer med kontroll over strengebendinga, spesielt på introsoloen var det en del bender som lød litt ustødig og kom ørlite ut av "pitch", i mangel på mer korrekt norsk uttrykk. :)

Noe annet som kan legge til kryddersmak og god aroma er om du trener mer på vibratoteknikk, men slikt kommer med tiden. Når det gjelder innspillingen din syns jeg at partiene etter innledningen var best spilt. Stå på, og fortsett det gode arbeid. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syns faktisk ikke det var så gale. Spillingen er det ikke noe negativt å si på.

Lydmessig så høres det litt tamt og scooped ut for min del. Det er jo mulig å legge til pittelitt reverb og chorus for å farge lyden litt. Men så lite at det så vidt er hørbart. Og litt mer mids =p

Dette er min personlige mening da.

Syns også det går an å piffe opp soloen med litt mer gain. Trenger ikke være vrengete, men bare for å få litt mer bite og sustain.

Men ellers så er det fint spilt og lyden er langt fra forferdelig. Lykke til!

EDIT: Viss du har lyst å dele backingtracken, så er det bare å gi lyd via PM :blush:

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.