Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Shine on You Crazy Diamond Forsøk


Erling

Anbefalte innlegg

Jeg var å henta Lines UX1 Toneport idag og spilte inn Shine On You Crazy Diamond på pc´n. Og jeg vil gjerne høre hva dere synes :) Brukte ikke så veeeldig lang tid og kunne sikkert gjort det bedre. Spiller de to første soloene sånn ca som Gilmour gjør på Pulse, og den siste er improvisert. Jeg vil gjerne vite hva dere syne om spillinga gjerne negativt (da helst konstruktiv kritikk)

http://www.youtube.com/watch?v=x68i9l1uzd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja tar sikkert et par minutter før den kommer, skal si ifra :) Jeg brukte ikke GearBox, kjørte bare gitaren gjennom Podxt først og stilte inn lydene der. Nei lyden var ikke allverdens, merka at det ble et "plikk" (høy kort diskant lyd) hver gang jeg slo an en streng. litt vanskelig å forklare, men klarer uansett aldri å få Gilmour tonen :( Men da ble det en egen versjon med min egen tone hehe :) Ikke forvent deg allverdens :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jo jævelig lang tid. Noen som veit om noen andre måter å opplaste mp3 til youtube? Jeg brukte MP32Tube.com men det tar jo sin tid ... :lol:

Letteste måten er vis du tar mp3 fila inn i windows movie maker på tidslinja, deretter legg op et bilde og skriv teksten du vil oppå. Så lagre du filmen "for playback on my computer".

Last den så opp på vanlig måte på youtube:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit, merka nå at stratten var ørlitte feil tuna hehe. Men ja synes faktisk at jeg fikk bedre og rundere Gilmour lyd med Tele'n enn med Stratten. Men som sagt når jeg spiller kun gjennom forsterker får jeg denne tonen mye bedre. Men var som sagt bare prøve å spille inn :P Blir kanskje litt merkelig lyd når jeg først kjører gitaren gjennom et cab og en topp i Pod'n og så det samme på Garageband :P

Det er noe Pink FLoyd på spotify, feks David Gilmour's Live in Gdansk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.