Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gi Perry en sjanse!


ovl

Anbefalte innlegg

Perry er ny på forumet og vet ikke hvordan man bruker det.

Han blir tatt i mot her på forumet ved å bli kalt "eplekjekk" og at han har lagd en "meningsløs" og "idiotisk" tråd.

Trådene hans ble slettet...

Hvis det er noen som skal bli straffet er det iallefall ikke Perry. Det er heller de som sier negative ting!

Akkuratt der har Perry rett. Man må lese brukerrettighetene før man sier noe stygt!

Når jeg startet på forumet fikk jeg også negative tilbakemeldinger, men for det meste positive. Perry har omtrent bare fått negative!

Perry er faktisk dritkul! Gi han en sjanse! Ikke gi opp så lett!

Hilsen en som er for Perry.

Endret av ovl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det det er best at Perry er passiv bruker en stund, og leser litt poster for å se hvordan de andre oppfører seg.

Vi trenger ikke flere "hva er best; eple eller sitron" poster :)

Hvis han hadde giddi og sagt hvor gammel han var, hadde kanskje flere tatt litt hensyn. han er vel rundt 15år ? ovl ?

Dette er ikke noe msn-chatroom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det det er best at Perry er passiv bruker en stund, og leser litt poster for å se hvordan de andre oppfører seg.

Vi trenger ikke flere "hva er best; eple eller sitron" poster :)

Hvis han hadde giddi og sagt hvor gammel han var, hadde kanskje flere tatt litt hensyn. han er vel rundt 15år ? ovl ?

Dette er ikke noe msn-chatroom.

Perry trenger litt tid for lære av forumet, men han fikk profil først i går...

Jeg kan ikke si noe mer om Perry at han under 15år.

Endret av ovl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perry trenger litt tid for lære av forumet, men han fikk profil først i går...

Jeg kan ikke si noe mer om Perry at han under 15år.

Joda, og han har allerede rukket å starte 3 tråder. (eller flere?) Tonen kan være hard her, men det er vel sjelden jeg har opplevd noe som er direkte ufint, og/eller ikke svar på tiltale. Som Loztboy sier, kan det være lurt å henge litt på forumet først, og lese gjennom mange av trådene, for å komme inn i sjargongen.

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perry trenger litt tid for lære av forumet, men han fikk profil først i går...

Jeg kan ikke si noe mer om Perry at han under 15år.

Riktig, da er det vel best å gjøre som jeg skrev i posten over :)

Hvorfor er dere så redd for å avsløre alderen?

Forumet har ingen aldersgrense, men det er stort aldersspenn her.

Det kan være greit å vite om noen er 13 år eller 40 når man skal forklare ting osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig, da er det vel best å gjøre som jeg skrev i posten over :)

Hvorfor er dere så redd for å avsløre alderen?

Forumet har ingen aldersgrense, men det er stort aldersspenn her.

Det kan være greit å vite om noen er 13 år eller 40 når man skal forklare ting osv.

Jeg er iallefall 13år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok..

Vi starter ikke tråder for å promotere, baktale eller omtale andre medlemmer. Derfor stenges denne.

Perry er sikkert en grei kar. Men han virker noe ung kanskje, og starter tråder som er mer eller mindre meningsløse, da spørsmålene opplagt ikke har noe godt svar uansett.

Perry må bare poste i vei, men kanskje han skulle starte med å delta i noen andre tråder på forumet til han eventuelt lurer på noe med en viss substans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.