Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk vs. image/live-prestasjon


ToreFagerheim

Anbefalte innlegg

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da tror jeg du mangler litt basic sosialantopologi kunnskap. Det har med identitet/gruppetilhørlighet å gjøre - og dette har eksistert siden vi krøp opp av havet. Dette finner du igjen i de aller fleste miljøer - enten det er business, musikk, fotball, vestkant, østkant etc....

Nei, jeg vet at det er slik. Men spørsmålet er om det må være slik. Nyskapning oppstår kun gjennom å bryte med det etablerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bry dere mindre om klærne og sminken, og mer om sceneoptreden. Dere må se ut som om dere elsker det dere gjør(om dere ikke liker det, så hvorfor faen står dere der?)

Det finnes ingen fasit til scene opptreden, men en generell gjenganger er bevegelse i rytme med musikk. om det så er på "deres egen måte"... Sett maynard live? (de gangene han ikke gjemmer seg vekk). Han er rimelig sær, men kom ikke og si at han ikke har scenetilværelse.

Og til debatten om langt hår / kort hår:

Det kalles HEADbanging, ikke HAIRbanging :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører på med langt hår, olabukse og band t-skjorte med avklipte armer. Føler ikke for å ta på meg no mye mer fancy. Det ville ikke passet meg. Jeg synes ikke det er riktig å gjøre det bare for å ha et image. Da satser jeg heller fullt på å kommunisere godt med publikum. Ingen av de thrashbandene jeg hører på kjører gjennomført image, men de gjør det fortsatt bra. Slayer, Evile, Metallica, Megadeth, Kreator +++

Endret av turboasmund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører på med langt hår, olabukse og band t-skjorte med avklipte armer. Føler ikke for å ta på meg no mye mer fancy. Det ville ikke passet meg. Jeg synes ikke det er riktig å gjøre det bare for å ha et image. Da satser jeg heller fullt på å kommunisere godt med publikum. Ingen av de thrashbandene jeg hører på kjører gjennomført image, men de gjør det fortsatt bra. Slayer, Evile, Metallica, Megadeth, Kreator +++

Om du tror at de bandene ikke kjører gjennomført image tør jeg påstå at du har misforstått noe. Og den "drakten" du beskriver er vel ett av de mest innarbeidede imagene som eksisterer innen rock/metal. Ingenting galt med det, men man bør da i det minste være klar over det...

Edit: skriveleif

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører på med langt hår, olabukse og band t-skjorte med avklipte armer. Føler ikke for å ta på meg no mye mer fancy. Det ville ikke passet meg. Jeg synes ikke det er riktig å gjøre det bare for å ha et image. Da satser jeg heller fullt på å kommunisere godt med publikum. Ingen av de thrashbandene jeg hører på kjører gjennomført image, men de gjør det fortsatt bra. Slayer, Evile, Metallica, Megadeth, Kreator +++

Imaget ditt virker ganske kult :D

At du har langt hår er i hvert fall dritbra! *Tommel opp*

Endret av Randy Rocket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.