Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Musikk vs. image/live-prestasjon


ToreFagerheim

Anbefalte innlegg

Så denne og tenkte på denne tråden. Lytt til vedlagte snutt uten å se på, deretter kan du lytte en gang til mens du nyter av det visuelle. :) Om du mener det visuelle spiller en viktig rolle er det relativt tydelig at du mener at image spiller en viktig rolle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har etterhvert fått samme kommentarer som Tore, at musikken er der, men imaget skranter litt. "Ser ut som fem karer som går på videregående" har vi fått høre. Nå starta vi forsåvidt bandet når vi gikk på videregående, så tar ikke den så fryktelig tungt, men ser poenget. Jeg og vokalisten har diskutert det en del, og han er veldig keen på å ha et slags politisk budskap, noe jeg er helt imot. Greit nok at han skriver tekster, og sikkert legger mye tid og tankevirksomhet der, men jeg er ikke interessert i å dytte hverken mine eller hans politiske overbevisninger på publikum. De andre gutta i bandet (gitar/bass) vil gjerne at vi skal ha "fylla-image", noe som forsåvidt representerer oss veldig godt, men samtidig er det én million andre band som gjør akkurat det samme nå. Trommisen gir generelt faen, og det gjør egentlig jeg også, så lenge de andre ikke begynner å troppe opp til konserter i matchende dress, etc. Har tenkt en del på å ha et "useriøst" image, dvs. litt ironiske t-skjorter, tennis-shorts, etc. Hvis dette er helt gjennomført, kan det i mitt hode funke særdeles bra. Vi er overhodet ikke useriøse når det kommer til å skrive og drive med musikk, men føler at vi tar det en god del mer lugnt enn mange andre band innen samme sjanger (death metal). Vi prøver overhodet ikke å være så tøffe og harde som overhodet mulig, og det hadde egentlig vært fett om det kom til uttrykk på scenen også. Noen som har noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.