Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Frankfurt-messe fra onsdag til lørdag!


Morten Larsen

Anbefalte innlegg

Som en del har fått med seg er det endelig tid for den første store begivhenheten i musikk-året for alle som liker utstyr og nyheter!

Sammen med de andre gutta fra Backstage Musikk skal jeg ned dit og gjøre en del intervjuer, reviews av utstyr og bøttevis av andre ting. Blir både film og bilder, og det hele havner blant annet på nettsidene våre, i denne tråden og på Youtube.

Messeområdet er som vanlig gigantisk og det er utrolig mye å se, så man kan ikke ta alt. Det store spørsmålet da er: Er det noe dere er interessert i og vil at jeg skal sjekke ut? Jeg har allerede lovet en del som har spurt å vise litt ESP, Martin, Roland og Yamaha, samt en del annet, men hvis noen har innspill så følger jeg opp det. Er sikkert noen som er interessert i überharry metall-beist blant annet? ;)

Bare skriv hva dere ønsker i denne tråden her så snekrer jeg sammen noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja - jeg har etter NAMM nå fått distributør status på DBZ - så du kan jo ta en kikk på de og finne ut om det er noe du kunne tenke deg å ha i butikken ;) (ikke stirr deg blind på damene)

Kunne VELDIG gjerne tenkt meg turen selv, men har ikke råd til både NAMM og Frankfurt samme år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.