Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Joe Bonamassa


robert92

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har sett Joe Bonamassa et par ganger nå (Rockefeller og Notodden) og jeg blir aldri mett av den karen. Til å være 33 år må en vel kunne si at dette er det desidert største gitartallentet innenfor sjangeren Bluesrock. Har sett Jeff Beck også (i o2 sammen med Clapton) og skal se han igjen i november. Synes vel at disse to har så forskjellig spillestil og rep. at de vanskelig lar seg sammenligne, så har jo også Beck holdt på dobbelt så lenge som Bonamassa. Begge er etter mitt skjønn noe av det beste som finnes (høres nesten hver dag).

En liten trøst til dere som ikke fikk sett Joe denne gangen: Joe Bonamassa spiller i Lisebergshallen i Gøteborg 22/10-2010. Billetter er tilgjengelige på www.ticketmaster.se og her er det 13års grense så da skulle vel både den ene og den andre ha en mulighet.

Hilsner fra et nytt medlem på forumet. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet roadhouse!:)

skal ikke si jeg har hørt alt for lenge på han men det ene året jeg har følgt han nå så tror jeg nok ikke jeg går lei med det første!

Skulle gjerne vært i Gøteborg, men årets konsert penger er brukt opp dsv:P men eer nok ikke siste gangen han er i norge etter ett kjempe bra publikum på rockefeller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.