Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger hjelp til salg av min gitar. Pris osv


Snodre

Anbefalte innlegg

Ser dypt ut, så ja. Mest trolig vært et ganske hard core brudd der. Vanlig problem med Gibson-type gitarer nettopp på grunn av vinkelen på halsen. Eks. lp_neck002.jpg

he he he, nå blir alt vondt verre... Bruddet du viser der er enkelt å fikse. Man skal huske på at produsentene ikke alltid sjekker treverket for eventuelle svakheter (noe som også ofte er umulig å sjekke uten inngående kunnskap). Denne feilen er faktisk enklere å fikse enn den som er nevnt i tråden. Har selv gjort det med en klassisk gitar, og den har overlevd siden 1994...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, sånn ja - vel da tolker du mer ut av det bildet enn meg. Grunnen til at skjøten vises så godt er jo fordi man ser treverkets naturlige farge i bruddpunktet. Så hvis man skal maskere det, må man vel til med noe oppfarging og det ene og det andre vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, sånn ja - vel da tolker du mer ut av det bildet enn meg. Grunnen til at skjøten vises så godt er jo fordi man ser treverkets naturlige farge i bruddpunktet. Så hvis man skal maskere det, må man vel til med noe oppfarging og det ene og det andre vil jeg tro.

det har du forsåvidt rett i, og hvis vi hadde fått noen bedre bilder kunne jeg kanskje ha kommet med noen mer konkrete råd for å skjule bruddet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, folkens, takk for en god del hjelp. Way over expectations!

Men kan noen gi meg et forslag på hva jeg må ha med i en annonse? tenker da spesielt på sprekken bakpå halsen. Hva mer som er relevant i en gitarannonse.

Og priseksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.