Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny musikk på myspace. Eksperimentelt!


bjorstr

Anbefalte innlegg

Haha. Takk for det! Det er meningen at det skal være helt for jævlig! :)

Hele tanken bak det er å lage en stemning. Litt på samme måte som det er spennende å se skumle filmer eller leste om Mengele sin forskning under krigen er det spennende å lage en skummel stemning ved å bruke musikk og lyder. De to første sporene er forresten ett take uten noe forhåndsinnspilt eller noen særlige lagte planer om hva som skulle spilles..

Takk for at du sjekket det ut selv om det ikke var hel din stil. Det setter jeg stor pris på! :)

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange kule lyder her. Jeg hadde store forhåpninger i starten av Hepato Sarkom, men det dabbet litt av. Jeg syns at det kan være kult med sånt som parti i låter, eller som interlude på plater, men jeg er usikker på om det har nok musikalsk verdi til å være "hovedattraksjon". Jeg skal jo ikke avskrive deg helt, for det virker jo som du har en visjon med musikken din, og at ting er gjort slik med vilje, men dette er for ekstremt, enda for meg, som normalt sett trives i usakelig støy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange kule lyder her. Jeg hadde store forhåpninger i starten av Hepato Sarkom, men det dabbet litt av. Jeg syns at det kan være kult med sånt som parti i låter, eller som interlude på plater, men jeg er usikker på om det har nok musikalsk verdi til å være "hovedattraksjon". Jeg skal jo ikke avskrive deg helt, for det virker jo som du har en visjon med musikken din, og at ting er gjort slik med vilje, men dette er for ekstremt, enda for meg, som normalt sett trives i usakelig støy :)

Det er veldig lov å ha den meningen. Alt du sier her er veldig interessante punkt som jeg selvsagt har tenkt over. Det finnes veldig mye støymusikk der ute som ikke appelerer til alle, men som er veldig spennende. All musikk trenger ikke å være låter med en bestemt oppbygning, tempo osv.. Jeg er fortsatt ganske ny i denne sjangeren, så jeg har en lang vei å gå før kan begynne å hevde meg, men jeg synes det er et veldig spennende landskap å jobbe i.

Uff. Føler jeg forsvarer meg selv veldig her nå.. Det er ikke meningen.. Tusen takk for at du hørte på! Og for at du la inn en kommentar!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.