Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Loztboys utstyr [06.01.2011]


Loztboy

Anbefalte innlegg

Her er kommer det noen bilder av utstyret mitt.

Fender Blues Deville 410 Reissue

bluesdeville_2_600.jpg

Fender Stratocaster 1994 og Jazzmaster Classic Player Special 2008

Stratten har en Fender Customshop Vintage Reissue pickup i neck, stock i mid og en Dimarzio(som jeg ikke husker navnet på) i bridge.

Jeg har satt inn Texas Specials i stratten, men bildet er ikke oppdatert.

Stratten har også fått seg ny oppgradert elektronikk, plekterbrett og blitt skjermet.

strat_jazz_600.jpg

Fender Classic Player Baja Telecaster

Stock bortsett fra at jeg har skjerma den.

tele.jpg

Akustisk stålstrenger, Cort SFX10

cort_sfx10_600.jpg

Hjemme-øvingsforsterkeren; Fender Super Champ XD med Celestion G10Vintage og attenuator. Hissig liten 15watts rørforsterker med clean kanal som brekker fint opp, en DSP-kanal og effekter som ekko, vibe chorus og reverb.

FSCXD_600.jpg

Pedalbrett pr. 06.01.2011

pedalbrett_01_2011.jpg

Forsynes med T-Rex Fuel Tank Chameleon.

Evidence Monorail kabler og switchcraft 228 type plugger.

har et lass med pedaler i skapet også, orker ikke å liste de nå :)

Så har jeg en el-bass stående i kottet, gammel sak som fungerer til å legge på noen bass-spor i cubase.

Konas nylonstrenger og stratkopi, og for å ikke glemme sønnen min sin 3/4 nylon og to ukuleler som ikke går ann å stemme :)

Edit 22.03.2010. Teiscoen ble solgt :(

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fint her! Angående ukulelene, det tar fryktelig lang tid før sånne ukuleler "setter seg" og de holder på stemmingen. Man skrur og skrur og skrur, man kan holde på hver dag i en uke, og så kommer de seg.

Dette gjelder nok dessverre ikke min sønns ukuleler, de er over grensen for hva man kan kalle et instrument :) men han er bare 20 måneder, så det er ikke så farlig enda.

Han har en skikkelig 3/4 nylonstrenger han kan bryne seg på, når han ikke står å banger foran pappas forsterker og tråkker på og stiller på alt som går ann å stille på på pedalene.

Han har ikke fått "ukulelene" av meg for å si det sånn, får kjøpe en skikkelig til han når han blir litt større.

men takk for tipset :)

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Uten å lage "ukuleletråd" av dette, så har jeg hatt hånd om et par eksemplarer til 149 kroner per stk..

Der var det en stor forbedring å skifte strenger, tror det satt vanlig fiskesene på dem, og så skru og skru, og vips- i det minste spillbart. Koster man på seg en grovjustering av stol og bro i tillegg, får man strengehøyden ned på akseptabelt nivå, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine kommentarer :)

Castor, jeg skal ta et bilde av "ukulelene" så skal du få se :) (tror ikke de er kjøpt i en instrumentbutikk:-)

Fett! Hvordan takler Pitchblacken din å ha en wah foran seg? Min blir veldig kranglete og unøyaktig... Har dog ikke prøvd det med 535en.

Wah-en har jeg moddet til true bypass så det går bra :)

Men den står for det meste i skapet, bruker den ikke så mye for tiden.

Endret av Loztboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Oppdatert pedalbrettet nok en gang.

Bytta ut Small Stone nano med en reissue Small Stone.

Bytta ut Son Of Hyde med en egenmodda Monte Allums MT-2.

Pressa inn en EHX Soul Preacher.

satt inn skikkelige leds på alle pedalene bortsett fra DD7 som har en veldig spesiell led og tuneren :)

Alle har nå blå leds bortsett fra Big Muffen som har grønn led, for ekstra stoner-lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.