Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Morsom" historie!


FoxyFix

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe!

Er Jonki og Hans m Fender-fans montro??

Fenderhalser brekker jo de også da, men kanskje ikke like godt som ibanez? hehe

De som spiller fender har jo råd til kofferter og de da! Trenger ikke håndtak på gitaren! ;) hoho!

(LITEN KØDD*LITEN KØDD*LITEN KØDD*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!

Er Jonki og Hans m Fender-fans montro??

Fenderhalser brekker jo de også da' date=' men kanskje ikke like godt som ibanez? hehe

De som spiller fender har jo råd til kofferter og de da! Trenger ikke håndtak på gitaren! ;) hoho!

(LITEN KØDD*LITEN KØDD*LITEN KØDD*)[/quote']

tja, kanskje litt, men det sier jo litt om kvalitetskontrollen hos Ibanez, en gitar skal ikke knekke i to fordi den faller i gulvet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Jonki og Hans m Fender-fans montro??

Jonki ser ut til å være ihugga Maiden fan' date=' så da er det ikke så rart hehe[/quote']

selv om jeg hører på Maiden og folka bruker Fendere, så behøver ikke jeg å digge Fendere. men jeg har litt sansen for Fender og derimot de gamle Ibanez Musician bassene ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fender gitarer har en utrooolig kvalitet... Se på Hendrix's behandlig av dem! De tåler alt! Har hørt ganske så mange historier om Les Pauler særlig der halsen sprekker. En bygger har fortalt meg at kvaliteten på treverket (pluss at det er sprø mahogny) har sunket i senere tid. Navnet står der enda like majestetisk, men kvaliteten har bare sunket. Han får stadig vekk inn Gibson LP'r der halsen må limes. Kroppen i samme trestykke som halsen er vel heller ikke det mest gunstige sånn sett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne historien er ingenting i forhold til den gamle fiolinlæraren min og nåverande gitarlærar (mannen er et geni! kan dritmange instrument, dritbra). Helge heiter han. Han spelte på nokon begravelsar, så hadde han dårleg tid mellom dei. han skunda seg å pakke tinga inn i bilen. Han merka ikkje at fela hadde dutte rett bak hjulet. Berre gjett kva som skjedde då han rygga ut! Han var sjølvsagt ikkje forsikra! Eg hugser ikkje heilt kva fela kosta, men det er betydelig meir enn den Ibanezen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.