Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva bruker DU til å spille inn musikk?


Anbefalte innlegg

Bare lurer litt på hvordan folk her på forumet spiller inn musikken sin og hvilket utstyr dere bruker? Mest for morro skyld, men litt for å få inspirasjon =p

Har selv brukt Toneport UX2 direkte via Gearbox og inn i Cubase SX3. Har vært greit fornøyd med det. Men føler for å utforske litt mer for tiden. Men det er en billig løsning som fungerer greit. Har kjøpt meg en mikk nå og skal bestille et godt headsett snart for å gjøre opplevelsen litt gøyere.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en PodStudio UX1 med PodFarm/Amplitube Metal/Amplitube 2 og spiller inn i Reaper.

Er ikke helt fornøyd med kvalitet jeg får, men det er tidsfordriv, og funker greit :P

Nå når jeg får den nye "quarter" stacken min, lurte jeg på å kjøpe en Shure SM57 mikk.

Endret av Anselmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansamp (enten PSA 1.1 preamp eller Trademark 10) med XLR kabel inn i ett Echo Audiofire 4. Garageband. Har intensjoner om å lære meg noe litt heftigere en Garageband etter hvert - og få fatt i et fett trommeprogram (Drummer from Hell kanskje). Er stort sett bare skisseinnspilling jeg gjør hjemme... ikke noe som kan spilles offentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.