Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

www.musiciansfriend.com


Struve

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vi har masse forhandlere i Norge som er bra, og jeg tipper at de også stort sett konkurrerer med disse utenlandske nettbutikkene når frakt, toll osv. kommer på. Støtt opp om norske (gjerne lokale) forhandlere, sier jeg. Plutselig står vi der og MÅ handle alt usett og uprøvd via nett fra utenlandske nettbutikker. Det blir kjedelig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er nåkk enig i å bruke norske forhandlere så godt som mulig. Selv så har jeg handlet en del fra USA siden jeg er i styre for en Modellflyklubb, og har drevet foretning for HiFi utstyr til bil, og vi kjøper ganske mye fra USA, men når det kommer til en del dyre ting, så velger vi nåkk de norske ja.(ikke at den hobbyen er så billig :( ) Med tanke på garatier og suport,så er det ikke altid like enkelt å få kontakt med utlandske forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man kan spare 10 000kr inkludert mva og frakt på å bestille en gitar fra USA, noe som er mye penger for de fleste, synes jeg for min del det blir for dumt å kjøpe den fra en forhandler i Norge bare for å støtte dem. Markedet bestemmer. Jeg skjønner at det blir vanskelig for Norske forhandlere å presse prisene lenger ned, men da er det sånn det får bli. Hvor man kjøper fra er et valg man selv får ta.

Likevel er jeg enig i at det er viktig å støtte lokale forhandlere. Man gjør jo uansett det når man trenger annet gitarutstyr og justeringer/reparasjoner.

Endret av bjensen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man kan spare 10 000kr inkludert mva og frakt på å bestille en gitar fra USA, noe som er mye penger for de fleste, synes jeg for min del det blir for dumt å kjøpe den fra en forhandler i Norge bare for å støtte dem. Markedet bestemmer. Jeg skjønner at det blir vanskelig for Norske forhandlere å presse prisene lenger ned, men da er det sånn det får bli. Hvor man kjøper fra er et valg man selv får ta.

Likevel er jeg enig i at det er viktig å støtte lokale forhandlere. Man gjør jo uansett det når man trenger annet gitarutstyr og justeringer/reparasjoner.

Ble bare veldig nysjerrig: Hvilken gitar sparer du 10 000,- på, inkl. frakt og mva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.