Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vokalist, Gitarist og Bassist søkes (TRØNDELAG, rundt levanger,steinkjer,stjørdal osv)


Kris Rex

Anbefalte innlegg

Heisann!

Vi er to stk som nettopp har funnet ut at et band hadde vert morro igjen. Jeg spiller gitar og har ca 15 års grunnlag bak meg(er 22 år). Han andre er trommis, men har ikke spilt på en stund, så han er litt rusten men det tar seg fort opp =)

Søkere bør ha følgende; Både band og live-erfaring, kunne sitt instrument og ha eget utstyr. Samt sunt vett og måtelig oppførsel =) hehe

For tiden går det mest i cover-låter for å komme i gang( maiden, running wild, children of bodom, in flames osv). Vi har muligheter til å spille i studio og live.

Har et lite studio selv og der tar jeg opp vokal, gitar og bass.

Vi har en del eget materiale som ligger i en melodiøs metal retning. Vet ikke helt hva det heter.... :lol:

Sjangerforslag ?

Link; http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=913490 (gammel og litt rusten produksjon fra meg).

http://www.myspace.com/krisrexeoe Home er mest aktuell(også litt rusten produksjon fra meg...). Resten er fra da jeg var 17^^ hehe

Håper det finns noen der ute!

Band e arti...

Hilsen Kristian

Endret av Zevs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for et fint komplement =)

Alder har vel ingenting å si B) Melhus blir vel akkurat i lengste laget ? Sikkert 2 timers kjøring fra Melhus til Levanger ?

å, du er fra levanger? :P

er fra levanger selv, men føler jeg blir litt nybegynner for det du tenker på :D

Har kun 1,5års erfaring liksoom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer fra Levanger ja =) født og oppvokst her.

Man rekker da mye på 1,5 år om man har øvd en del ? =) Om du føler du klarer å spille det jeg linka så er det jo ingen problemer.

Hvor i levanger bor du forresten?

Bor midt i sentrum, men har spilt litt in flames og iron maiden, men føler ikke helt jeg mestrer soloer o.l nei... Så hvis dere trenger en helt grei rytmegitarist, så si fra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hmm.. har du spilt i Winterflame btw?

nevertheless, er da bassist, antas å flytte til Stjørdal/Hommelvik til hausten, får se hvor man får jobb.

kan skilte med denne "cven":

Aenar

kan like slikt som du tilsynelatende har i tankene, bare det ikke blir for "finsk" if you catch my drift ;)

bare sleng meg til på msn om du vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann har ikke sjekket denne på en stund.

Legg meg til på Kristian_Rekstad@hotmail.com

Så snakker vi litt sammen =)

Har spilt i Winterflame ja, begynner å bli noen år siden nå. Dukker stadig opp folk som har hørt om det bandet :S hehe

"Finsken" håper jeg selv ikke blir for fremtredende, hører litt på finske saker, så vet hva jeg skal styre unna =)

Endret av Zevs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Beklager sent svar, glemte av at jeg hadde denne tråden..

Bandet har hatt en gig, og vi er blitt spurt om mange fler. Men problemet er at både bassist og vokalist flytter om 2 uker.

Dermed er vi enda en gang, på utkikk etter bassist og vokalist=)

Dog er det ikke et metal-band for øyeblikket, men et coverband.

Fikk så mange flere spillerjobber på den måten.

Øvingslokalet vårt har full PA, egen scene og lys-rigg.

Så om det er noen der ute rundt de nevnte områdene, er det bare å melde seg!

Blir ikke rent metal-band med det første. Men covers fra rock til metal. Fra 70-tallet og oppover.

Endret av Zevs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.