Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skive Anbefalinger


Nilsefix

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Coldplay - A rush of blood to the head og parachutes.

U2 - Achtung Baby (etter mitt syn 90-tallets beste album, men trengs å høres litt på.

U2- Joshua tree. Mmmh fantastisk plate.

Ugress - (husker ikke hva den het, men alt er ganske kult)

Travis - The Invisible Band

Dum dum boys - Schlägers.

Madrugada - Industrial Silence.

Bjørn Eidsvåg - Hittil og littil(for bare gitaren til Øverleir er det verdt å betale 500 for den skiva)

Radiohead - OK Computer.

Kent - Vapen och Ammunition.

Åsså den der av de Dimmu Borgir!!!! Hehe... NEI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heyhey ,.. et par av de der har jeg henta ned . Parachutes har jeg alltid hatt , finfin plate. Lasta ned Rush of Blood etc etc ... og Ugress - Resound .. og så lasta jeg ned Radiohead - ok computer.. fin skive , må bare sette meg litt inn i den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heyhey ' date='.. et par av de der har jeg henta ned . Parachutes har jeg alltid hatt , finfin plate. Lasta ned Rush of Blood etc etc ... og Ugress - Resound .. og så lasta jeg ned Radiohead - ok computer.. fin skive , må bare sette meg litt inn i den[/quote']

Yess yess gutta med god musikksmak vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg nettopp en iPod, en 4g 40gb. Hva slags har du bestilt? :)

Ellers anbefaler jeg ett band, ikke en skive; "Explosions In The Sky", fantastisk bra.

"Source Tags & Codes" av "...And You Will Know Us By The Trail Of Dead" må forresten også anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 gb . Jeg klarer ikke å fylle 40gb'ene jeg har på pcen min engang :P så jeg trenger absolutt ikke no mer på en iPod :P hvem har 40 gb mp3 lissom ? :P hehehe ..

Jeg fikk 20gb'en min i forigårs.. Litt rart med batteritiden jeg "fikK" i forhold til den de reklamerer med... Men men .. kanskje det er kortere første gang du lader'n..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.