Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skive Anbefalinger


Nilsefix

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HEnger meg på St. Germain - tourist jeg og! Genial skive. Er det sampla trommer på den? Husker ikke helt. Lenge siden jeg har hørt på den. Men bra uansett. OGså noen som har forstått hvor fett fløyte faktisk er! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heysann!

Jeg har bestilt meg en iPod , og driver å laster ned hele skiver til å slenge på den , har litt over 100 skiver som skal over på den nå . Og jeg trenger tips på nye band jeg sannsynligvis ikke vet om , og ting som jeg kanskje vet om som er bra. Litt tips på diverse "obligatoriske skiver" lasta ned Grace  av Buckley i går :P hehe ..  

Gjerne Xploding Plastix , Lamb , Jaga Jazzist aktige ting , men også andre ting .. Ikke Dt-aktig , Malmsteen-aktig osv osv :P heheh  

takker

Nilsefix

Dt?

Er du sånn gammel fyr eller?

R.E.M !!!!!!!!!!!

ROLLING STONES!!!!!!

PS: En cd jeg fant i en bakgård i går... Husker ikke hva de het... Men de hadde mange sanger "kjempebæsj" "dop" og heile pakka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

In Flames - Whoracle (In Flames' beste skive spør du meg.. Veldig melodisk metal)

At The Gates - Slaughter of the Soul (den siste skikkelige skiva de ga ut, ikke på langt nær så dyster som de tidligere albumene, mer in flames-aktig lydbilde)

Opeth - Still life

Ellers er også terminal spirit disease skiva til at the gates veldig bra, og egentlig alt av in flames frem til og med clayman, men det kan vel bli litt for mange skiver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

In Flames - Whoracle (In Flames' beste skive spør du meg.. Veldig melodisk metal)

At The Gates - Slaughter of the Soul (den siste skikkelige skiva de ga ut' date=' ikke på langt nær så dyster som de tidligere albumene, mer in flames-aktig lydbilde)

Opeth - Still life

Ellers er også terminal spirit disease skiva til at the gates veldig bra, og egentlig alt av in flames frem til og med clayman, men det kan vel bli litt for mange skiver..[/quote']

nilsefix har masse fordommer mot metal, så jeg tror ikke han gir det du anbefaler en sjanse :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.