Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Billig cymbaler og annet trommeutstyr...!?


antikristian

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal gå til anskaffelse av div. trommeutstyr og har ikke mye kapital. Jeg har sjekket endel på music123.com, men fraktet er dyr så jeg lurte på om det er noen andre nettbutikker i Europa som er å annbefale. Har sjekkt noen tyske butikker og der er det billig.

Men det jeg ser etter er et alternativ til music123.com som kanskjer er litt nærmere...

Håper på svar 8)

PS: Ikke noe off topic skvip :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Altså.. Hvis du ikke har så mye penger er det ikke så mye gang i å holde på å poste tråder om å få all verden til trommeutstyr for en billig penge! Bare se på den posten om metalcymbaler?!? Skal ha brukbare cymbaler til 2500,-!? Du får ikke det vettu.. Du får 1 brukbar cymbal for den prisen!

Så hvis du skal ha det billigste alternativet til å handle cymbaler er music123 det absolutt billigste alternativet!

Merk deg vektgrensen.. Hvis alt blir for tungt kan du bestille i 2 bestillinger med ca 1 uke i mellomrom.. Blir dobbelt så mye i frakt seff. men allikevel sparer du GRYN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.