Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Motley Crue!


Dr. Dick

Anbefalte innlegg

de er faktisk også høyt på mislike-lista mi . de er så stygge!! og dessuten har jeg ikke veldig mye til overs for musikken heller :P hehe.. Hver til sitt , så lenge det ikke er Malmsteen... ;)  

Nilsefix

haha, åja, Malmsteen ja... :D Er det ikke han du digger a Nilse? Jeg har kanskje sagt jeg hater han, men jeg kan nesten ikke si det altså, pågrunn av at jeg har ikke hørt nok av ham, men det jeg har hørt faller ikke helt i smak da....så... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mötley Crüe, hm... knallbra trommis, grei bassist, elendig vokalist HÅPLØS gitarist. MEN de har jo noen bra låter som Dr. Feelgood, Home Sweet Home, Red Hot, Girls girls girls, wild Side.. :wink:

Kickstarts my heart ruler jo da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Veldig herda band. Man bør sjekke Nikki Sixxx's near death experience der han tok en overdose heroin for også observere fra oven at sjukepleierene prøvde å få liv i han. Da de fikk liv i han følte han at "sjela" datt ned i kroppen igjen ;).Etter at de redda livet hans, gikk han hjem og tok en ny shot med heroin 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er faktisk også høyt på mislike-lista mi . de er så stygge!! og dessuten har jeg ikke veldig mye til overs for musikken heller :P hehe.. Hver til sitt ' date=' så lenge det ikke er Malmsteen... ;)

Nilsefix[/quote']

Kan utifra flere innlegg virke som om nilsefix synes det er bedre at gutta i banda har godt utseende enn at de spiller god musikk. Hva med å sjekke ut noen av de mange boybanda på markedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.