Mastema 0 Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Jeg er enig med Morph..Children of bodom og lignende er 14t|zzz M3t4lav værste merke. Lenke til innlegg Del på andre sider
Lord Nelson 27 Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 fordi? Lenke til innlegg Del på andre sider
Mastema 0 Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Overdrevet bruk av synth blant annet. Lenke til innlegg Del på andre sider
Lord Nelson 27 Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 og det kvalifiserer automatisk til fjortizz metall? nei veit du ka... Lenke til innlegg Del på andre sider
Steinern 0 Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Finnes mange bra band som har overdreven (syns noen) bruk av synth da. :roll: Lenke til innlegg Del på andre sider
Skade 0 Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Jeg hører på det meste da. Også Opeth og koldbrann. Har alt av AC/DC feks. Jeg hører på stort sett alt. Guns, Stones, Kiss i tilegg. Lenke til innlegg Del på andre sider
Skade 0 Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Ikke prøv å mobb Katatonia, Bodom bryr jeg meg ikke om dere mobber. Men sånne som Katatonia og feks Celtic Frost. Lite moro om dere mobber dem. La nå meg høre på det jeg vil da. Lenke til innlegg Del på andre sider
Mastema 0 Skrevet April 26, 2005 Share Skrevet April 26, 2005 Hey, hvem faen har mobbet Celtic frost her da? Celtic frost og katatonia kan ikke sammenlignes.. Lenke til innlegg Del på andre sider
Morph 0 Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Amen to that brother! Lenke til innlegg Del på andre sider
Phoncible 0 Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 mye bastante meninger ute å går. Jeg mener, i hvilken bok står det skrevet at bodom er dårlig? Lenke til innlegg Del på andre sider
Morph 0 Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 The unwritten book of true heavy metal. Bitch. Lenke til innlegg Del på andre sider
+The Euphor 528 Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Kanskje en idé å gå noen tiår tilbake i tid og få med seg hva som var heavy metal på den tiden? Uansett hvor sterkt noen skulle mene at det er, og det er ikke HM, så vil det aldri bli enighet om slikt. Grenser finnes knapt, og de forflytter seg stadig. Må bare overse disse yngre metalhuene som mener det de liker er best... De vet nok ikke bedre, enda. Lenke til innlegg Del på andre sider
Morph 0 Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Whatever papa-smurf. Men jeg tviler på at "HM-grensen" kommer til å strekke seg noe videre enn den er nå. Selvfølgelig vil det komme nye HM-band, men tviler på at de kommer til å endre den stilen som er idag. Lenke til innlegg Del på andre sider
+The Euphor 528 Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Tror du ikke folk blir lei av å høre på den samme typen HM etterhvert? Jeg vil tro det kommer inn nye elementer stort sett hele tiden, og noen av disse vil få rotfeste og bli til en ny HM. Kanskje til og med synthbasert. Lenke til innlegg Del på andre sider
Morph 0 Skrevet April 27, 2005 Share Skrevet April 27, 2005 Ja du skal ikke se bort ifra det. Vi kan jo f.eks. ta Apocalyptica (eller hva faen de heter), de spiller jo "metal" på cello. Det er bare et lite problem...det suger no inni helvette. Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå