Gå til innhold
tidyboy17

jenter og gitar!

Anbefalte innlegg

det vanskelige med den er å synge og spille samtidig... det faktisk ganske krevende... men så har jeg aldri vært no vokalist da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men skal du spille den på ordentlig john mayer vis så det høres bra ut er bare spillinga også ganske krevende!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjokkert over at fjortenåringer snakker om puling på nettet..... :shock:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er rart at ingen har nevt:

Led Zepplin - Stairway To Heaven

Den er perfekt, ikke sant :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir ikke imponert over en gutt som kan spille gitar, men en som er flink OG klarer å spille en sang som passer til anledningen er bedre... Utrolig mange idiotiske sangforslag her, men så er jo jeg sær også da;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle blir vel født med en fordom mot kvinner og gitar(+bak rattet og litt sånn).

Men noen blir vel litt mer modernisert og for øynene opp for kvinnelige gitarister. Men men, det finnes jo noen gode kvinnegitarister, så vi får vel se med tiden.

Edit: Ooops, hva handlet denne tråden om generelt da? Hehe :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har ingen fordommer, har flere mot gutter enn mot jenter, anyway eg synes at å spille gitar for å få jenter er latterlig, men det har eg sagt før i samme tråd..eh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja... kunne godt tenke meg å imponere ei jente jeg liker med å spille for henne 8)

...

Men helvete heller, å spille gitar for å få seg dame er unødvendig og litt idiotisk (mener jeg) :mrgreen:

Denne tråden har visst gått til helvete ja :mrgreen:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Steve Vai - Bad Horsie

ikke tull:P jenter falle for den? :mrgreen:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er kanskje derfor det er så få kjente kvinnelige gitarister. De må tilfredstille to krav nemlig å se pen ut og spille bra.

Syns det er merkelig hvor mange som har motforestillinger mot kvinner på rockeinstrumenter.

rory block da? ikke veldig pen, men bra musikk :wink: lovin whiskey er kul

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De aller fleste klarer som regel å klimpre frem et eller annet som kan imponere ei jente. Det vanskelige ligger i å faktisk kunne synge til det man spiller. Man hører veldig mye dårlige vokalister rundt leirbålet sommerstid...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spurte dama mi.. hu sa hu blir glad hvis jeg synger og spiller i det hele tatt... heh :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.