Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

jenter og gitar!


Anbefalte innlegg

  • Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

He he... Skal ikke uttale meg om dem, har ikke hørt så mye. Holder meg til god gammel tysk powermetall... Helloween, ingen over, ingen ved siden. :evil:
Powermetal, uff. :D

Smak og behag, synes bare litt synd på disse som må sminke seg opp før hver eneste konsert. Det er jo kun et fåtall, og knapt nok det, som lever ut sin HM hverdag. De aller fleste er jo snillere enn lam. Men mange tror visst at hvis man skal være tøff så må man lytte til HM (HM = alt av "tung metall" i denne sammenhengen). Litt latterlig å se folk plage seg ut i sommersteken med skinnfrakk og sorte klær, som om det er nødvendig å understreke at man er utenfor... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er ikke så veldig erfaren når det gjelder å fremføre forran jenter og folk generelt(har spilt i ca. 1år). Har spilt en gang, og da spilte jeg Idyll, Knocking on heavens door og Dont cry: Og det funka greit, selv om det låt litt surt etter 4-5pils 8)

Senere ut på den kvelden lærte jeg, Smells like teen spirit, av en jeg kjenner( utrolig lett riff btw) Og det ble de ikke så imponert over :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leser litt om alle de sangene dere ville spilt på ein fest for å imponere jenter.... ælitalt... A1... da skulle æ ledd godt å sagt at e håpte d va ironi... metallica e tingen... ein a de sangene som alle kan, bare så man kjenner dem igjen.... ingen ting e lunere enn ein gutt som tar ein metallica sang som om d var ingenting:P men pgb e au ein ting som får folk i festhumør, så d slår jo au ann... jaujau... d va min meining;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Morph har sinnsykt dårlige meninger om enkelte ting, men han har det joi kjeften. morsom type, men var ikke dette en tråd om å spille gitar for jenter? Nekter å tro at celtic frost slår ann hos babes med mindre de er metal babes (Metal babes= tror det ikke før jeg får se det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør her din lille RHCP-jente, alle folk er forskjellige. Det finnes ikke bare pop-techno-puserock-jenter her i verden.

Tro meg det ligger ikke bare i kjeften min.

Nå er jeg selv så heldig å er sammen med en jente som hører på metal som spytter, raper og fiser. En jente som får sånne gutter som deg til å si "æsj, så krekslig".

Gå hjem og grin til musikken din, din emo-fag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.