Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Yngwie Malmsteen "video" Hel film Live


blue_face

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Merkelig nok hadde jeg ikke hørt om Jason Becker før. Spillte i et band som het Cacophony. Og sammen med david L. Roth. Han er gitarist i Malmsteen kaliber. En smule dyktig...:o Bare tipse Malmsteen fansen om å sjekke ham ut..

Jason var helt uvirkelig på gitar. SINNSYKT begavet - virkelig synd at det gikk som det gikk med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becker fikk en eller annen sykdom som gjorde noe med muskler eller ledd var det ikke noe slikt?

ALS - Lou Gehrig's disease. Gradvis tap av frivillig muskelkontroll. Innen en alder av 20 år satt Jason i rullestol, 100% lam, og slik har han sittet siden den gang. Han ga ut "Perpetual Burn" da han var 17, og noen av sangene på albumet ble skrevet allerede i en alder av 8 år ("Air").

De største talenter lider som oftest en bitter skjebne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lastet tilfeldig ned en video fra en konsert. Der han har et show off nummer på gitar som bare er noe av de råeste jeg har sett på en stund. Filen hadde bare tittelen Cacophony-Jason Becker guitar solo.mpg. Jeg hadde ikkie peiling på hvem han var før jeg undersøkte litt om bandet og søkte på navnet hans. Og lastet ned begge Cacophony skivene, og alle soloskivene hannes natt til Torsdag. Er deprimerende at en gitarist av hans kaliber skal lide en slik grusom skjebne. Fikk klump i halsen da jeg leste om det..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så morsomt å se hvor mye de fleste av dere irriterer dere over Malmsteen. Dere hater han, men likevel gidder dere å engasjere dere i diskusjoner som omhandler han. Makan til kjøtthester dere er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.