Web Analytics
Jump to content

Yngwie Malmsteen "video" Hel film Live

blue_face
 Share

Recommended Posts

• Replies 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kanskje ikke verdens mest variable gitarist, men direkte dårlig? Har sett noe av greiene med Alcatrazz (fra før han ble helt skalakonge) og da syntes jeg ikke det var så ille. Nyere Malmsteen har jeg problemer med å ta seriøst

sorry .. men jeg ser på han som en direkte dårlig gitarist . For jeg tenker sånn at , ja , han er flink tekniks. Men hva hjelper det når han ikke får no ut av det. Jeg liker å si at teknikk skal være et hjelpemiddel ikke en stil

Nils, hvordan kan det ha seg at det alltid er du som har mal-smaken, at alle burde rette seg etter deg for å kunne være kul, eller i det hele tatt være musikalsk. Det at jonathan liker Yngwie har jo du ikke en dritt med å gjøre, blir snart forbanna hvis du ikke holder kjeft med den alt-som ikke jeg liker-manien din. La han like gutten, la meg like Petrucci, så lar jeg deg like Vai, selv om jeg personlig synes han er enda mer patetisk enn Yngwie, Yngwie har en stil, som er skikkelig åttitalls, som jeg digger. Er ingen aktiv lytter, men det er mye kult å høre ¨på...

smell nei .. smell fins ikke i min ordbok (thanks to the man who invented scissors! 3 cheers!)

Jeg kan stort sett si hva jeg vil ... Så.. Har ikke sagt at du ikke får lov å høre på Petrucci , men har sagt jeg syntes han er litt teit .. Har ikke sagt at Jonathan ikke får lov å høre på Malmsteen , men syntes han er ubrukelig .. Kan du nekte meg å si at han er ubrukelig? ..... nei .

Hadde ikke skadet å komme med saklige argumenter en gang iblant. Likefullt er det neppe nødvendig å utbasunere sine meninger i absolutt alle tråder hvor noen artist blir nevnt. Tror de fleste har skjønt det, tror de færreste bryr seg. ;)

linken funka ikke... Kom til Start's hjemmeside i stedet.

Synes Nils må ta mye kritikk for sitt Yngwie-hat. Andre posten var jo balansert jo!

Men jeg har veldig lyst å se denne videoen! Prøv å fixe lenka!