Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny/oppdatert forside


Greener

Anbefalte innlegg

Da har vi endelig endret og oppdatert forsiden litt. De mye omtalte nye artiklene er på plass også. De som ikke ser bildene de har bidratt med ennå, må nok gni seg med tålmodighet noen dager ennå til det blir skrevet litt mer på gjeldende artikkel. Fint hvis folk bidrar med litt korrektur og/eller rettinger :)

Angående forsterker anbefalinger har vi jo allerde mer å ta av i tråden på forumet, men vi må lage litt mer tekst og komplettere med litt bilder. Gitar anbefalinger må vi jobbe en del med, men jeg tenkte å starte en tråd hvor folk kan komme med innspill/forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedrørende annonsen til Backstage så er det ikke ment som snikreklame. Det er rett og slett en velfortjent lenke som følge av sponsing if orbindelse med overgang til ny server. Jeg kan endre lenken over til "Sponsorer" om det er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et nyhetsbrev kunne vært morsomt, men det krever en del arbeid å skrive det. Det jeg har vurdert er å installere Pligg og integrere det med forumet slik at man kan bruke felles innlogging. http://www.pligg.com/

Det er en "sosial" nyhetstjeneste der alle kan bidra med gitar-relaterte nyheter etc. Om det er interessant for flere så kjøper jeg en lisens og arbeid for å få det integrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.