Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den offisielle Guitar Rig-tråden!


ErlendB

Anbefalte innlegg

HVorfor må man koble høytaleren gjennom brettet? klarer nå høre metronomen fint i høytaleren gjennom pcen. Men med en gang jeg prøver å legge inn en amp, så hyler det og bærer seg.

Jaja, det var jo noen velbrukte kronasjer:P får se om jeg kan få bort en kamerat om ei ukes tid å se om han kan få det til da han har noe tidligere modell av Guitar rig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal det bli noe årnings, MÅ du plugge høyttalerne i brettet. Du får jo selvfølgelig lyd fra metronomen så lenge du har et lydkort i PCen din, men hele poenget er jo at du skal bruke lydkortet som sitter i brettet. :)

Mulig noen kan klare å forklare dette på en bedre måte, men for meg er dette helt fundamentalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plugga opp Kontrolbrettet og lagt inn Guitar Rig nå. Men uansett om jeg har gitar eller ikke i, så får jeg bare megafeeding/suseskrikelyd fra høytalerene.

Årsaken til suseskrikefeeding er sikkert at du har en innebygget mikrofon på PCen din, og at denne sitter i nærheten av høyttalerne. Feeder som fy hvis jeg har valgt feil lydkilde på iMacen min også :)

Løp på Clasern og kjøp en slik overgang som ErlendB posta bilde av. Koster 39 spenn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått det til å funka nå. Har sennheiser headset så den har orginalt jackplugg så funka nå:)

Men har en kamerat å han kjører det gjennom pcen, men han hadde noe spesielt lydkort sa han, var derfor jeg trodde det ville funke.

Nå blir neste case å få det til å funke i Sonar, så jeg kan ta opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Legger opp et klipp med rytmelyd. Lyd er seff fucka opp gjennom youtube og movie maker. Lasta ned en wav til mp3-encoder, men den funka faenmeg ikke.

Klarer du å gjette alle riffene er du min helt (bortsett fra alt i slutten da, som for det meste bare var tull)!

Sykt digg lyd.

Kunne du lastet opp preset? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.