Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Maria Mena på Letterman Show igår.


tisi1

Anbefalte innlegg

Jepp, det var surt og jævli.

MEN: Dama kan faktisk synge....

Har et liveopptak av en akustisk fremføring av fragile her. Den låter faktisk bra.....

Ho var nok veldig nervøs, men det bryr nok ikke seerne seg om. Synd at ho ikke "grep" denne sjansen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fikk jo sett hva som faktisk gjelder når det er live fremføring: erfaring! Jenta er 18 år gammel, og stiller opp på et show hvor du vet at mangfoldige millioner følger deg. Ikke bare var det den ene spillejobben, samme dag slapp de også plata i USA.. så nervene var nok på høykant.. Hvis de får henne tilbake der om fem år, skal få se en artist som virkelig imponerer. Synes mye av det ho har gitt ut er veldig kult. Liker stilen liksom. Men synes ikke at fremførelsen på David Letterman Show viste det talentet hun faktisk har. Ho sang helt grusomt der! heh

piz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg hørte Maria Mena, var jeg av den oppfattning av at hun ikke kan å synge. Låtene hennes er veldig monotone og hun har en spessiel måte å synge på, men hun har ikke noen form for sangteknikk nølende fraseringer og på grensen til å være surt nesten hele tida. Personlig gir låtene hennes meg ingen ting av musikals interesse. Det har vel kansje mest med smak og behag å gjøre, ser at en her skryter av at hun synger bra på Fragile! er det cover av Sting låta? i tilfelle er det ikke så mye utfordring å synge den for noen som kan å synge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg hørte Maria Mena' date=' var jeg av den oppfattning av at hun ikke kan å synge. Låtene hennes er veldig monotone og hun har en spessiel måte å synge på, men hun har ikke noen form for sangteknikk nølende fraseringer og på grensen til å være surt nesten hele tida. Personlig gir låtene hennes meg ingen ting av musikals interesse. Det har vel kansje mest med smak og behag å gjøre, ser at en her skryter av at hun synger bra på Fragile! er det cover av Sting låta? i tilfelle er det ikke så mye utfordring å synge den for noen som kan å synge![/quote']¨'

Neida, det er ikke en cover.

Det som gjelder for en popsanger, er ikke i første omgang å ha så veldig stor stemme...Det viktigste er å ha særpreg, og å ha en stemme som folk liker. Maria Mena har begge deler. Men den fremføringa var jo helt ræva, sier ikke noe annet. Det var veldig synd for ho, men som sagt er det jo en del av gamet. Det å synge rent har jo i utgangspunktet med musikalitet å gjøre. Er du musikalsk, så klarer du å synge rent. Men nerver kan ødelegge for selv den mest musikalske....Har hørt mange uten erfaring som alltid synger klokkerent, synge falskt når det virkelig gjelder.

Hvorvidt man liker låtene hennes, er jo en smakssak på lik linje med det meste annet innen musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.