Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Maria Mena på Letterman Show igår.


tisi1

Anbefalte innlegg

I går fikk vi sett Maria Menas mye profilerete opptreden på David Letterman Show i New York, USA. Programmet gikk på norsk TV klokken 23:55 på Nrk 2 (går i reprise idag, i syv-tiden) Der sang hun "You are the only one"

Jeg må si at personlig synes jeg hun gjorde det veldig vanskelig for seg selv med å velge den låta, det er eldig mye tekst, og ikke en sang som viser hennes ordentlige sangtalent. Man kunne høre at hun har veldig nervøs (ikke det at ikke jeg hadde vært det, tvert i mot) og det gikk dessverre utover sangprestasjonen. Kanskje ikke så veldig rart siden hun er bare 18 år, forholdsvis ny i gamet og synger på tv for mange millioner mennesker.

Hva synes dere andre om hennes opptreden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer tilbake til det i halv åtte tia

Så et lite klipp av det i en reklame, og hun sang jo absolutt bra synes jeg. Musikalsk kan du ha fått visse mangler pga. den enorme påkjenningen å synge foran så mange. Men som idol (i Ole Evenruds forstand) mener jeg at hun gjorde en knall fremføring, av det jeg hørte, men ommer seff tilbake til det etter å ha sett det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan absolutt synge, synes nå jeg, så henne i oslo for ett par år siden, og hun fikk hvertfall frem gåsehuden hos meg.

Jeg synes hun er et flott forbilde. Hun har gått åpent frem om spiseforstyrrelsen sin og er ikke redd for å snakke om personlige ting. Pluss at hun skriver selv, det er alltid postivit i mitt favør, liker tekstene hennes, selv om de til tider kanskje er litt naive, så er det tanker alle har inne i hodet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan stå til dels bak nilsefix sitt, heller uorginale i hans favør, utsang om Maria Mena. Så nettop reprisen, kan være enig i at stemmen ble litt skjelven til tider, men hvis du noen gang har holdt konsert hvordu selv er i rampelyset, veit du hvordan det er. Hun burde kanskje vist hennes mer proffe side, men det er vanskelig når du tenker på hvem som hører på den første utenlands-opptredende norske pop-vokalisten siden Annifrid. Men mener ellers at hun fremførts relativt bra, hun sang verset nesten akkurst slik hun gjør på albumet, som er en ganske morsom måte. Refrengen ble litt halvveis, hvorvidt det var surt eller ikke kan diskuetres, mener selv at det ikke var altfor ille, prøv å se Britney leke vokalist du...

Mener at hun, tross forholdene gjorde en absolutt brukbar konsert, og det at hun ikke kan synge, er like bullshit som at Britney kan synge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.