Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er det noen andre enn meg som skulle ønske de hadde $90 000 ?


scarcarous

Anbefalte innlegg

Joda, strøken og 1955 og alt det der, men sånn eegentlig- hvilken garanti har man for at gitaren er så himla bra? Er helt alvorlig, og vet jeg har 55 år med mojo i mot meg- men er det så sikkert at den er så veldig bra?

Det er jo ikke langt ut i produksjonsrekken det der. Fendergitarer er en industrivare, og de har en tendens til å bli bedre og bedre, jo fler man lager.

Men huff, den der hadde jeg aldri turt å bruke til noe som helst. Tenk å lage den første ripen i lakken på den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, strøken og 1955 og alt det der, men sånn eegentlig- hvilken garanti har man for at gitaren er så himla bra? Er helt alvorlig, og vet jeg har 55 år med mojo i mot meg- men er det så sikkert at den er så veldig bra?

Det er jo ikke langt ut i produksjonsrekken det der. Fendergitarer er en industrivare, og de har en tendens til å bli bedre og bedre, jo fler man lager.

Men huff, den der hadde jeg aldri turt å bruke til noe som helst. Tenk å lage den første ripen i lakken på den der.

...og å er det instrumentet til en stakkars død gutt som ikke fikk lov å leve til å bli rockestjerne.

Men jeg er enig, - den er nok til salg på eBay nettopp fordi den har større samlerverdi enn spilleverdi. Om den hadde det ville den nok allerede hvert solgt gjennom de "rette" kanaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der ser jo ikke ut som den er fra 50-tallet. Altfor lite slitasje og falming. Pickuper og plekterbrett skal se ut som de er dynket i kaffe :D

Usannsynlig velholdt eksemplar, men så kommer jo spørsmålet: Hvorfor er den ikke brukt mer? Mitt råd: Prøv før du kjøper! :lol:

Hvis dere leser annonsen skikkelig så ser dere grunnen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.