Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Demo ferdig!


Knopfler-fan

Anbefalte innlegg

Aaaah.... Da var den endelig ferdig og lagt ut på NRK's "Urørt". Hadde vært hyggelig om noen ville høre og si hva de synes. Blir alltid glad for tilbakemeldinger, uansett positive eller negative. Men ta hensyn til at det er vårt første prosjekt og min korte tid innenfor musikk...

Det ble av en eller en annen grunn forholdsvis dårlig lydkvalitet på den versjonen som ligger ute, men jeg skal prøve å få lagt ut en bedre en snart. Må på forhånd også bare beklage den stygge og spinkle gitarlyden. DEN delen ble veldig hastverksarbeid...

Her ligger låta: http://www11.nrk.no/upunkt/urort/framework...nd&band_id=4940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! =) *smigret*

Ja, det er jo en slags gla' jazz aktig pop låt kanskje? Hehe, noe sånn hvertfall...

Vokalen var det jeg var mest nervøs for av alt. Selv føler jeg ikke at jeg synger særlig bra, så det var veldig hyggelig å høre. Men vet jeg har mye og jobbe med! Jeg kødder ikke... Det er det skumleste jeg har vært med på rett før vi skulle opptre, med tanke på synginga... Men det gikk jo egentlig etter forholdene å dømme, ganske greit.

Men hvertfall, takk for tilbakemeldiger, og hvis dere har noen andre eventuellt mer utdypende tanker om musikken blir jeg veldig glad for å høre dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau jau , veldig happy happy . Litt sånn (hmm , mista plutselig ordet:P tenke på no smart) eh .. over-happy .. Litt rar tekst også vidre. Finfin jazza geetar ... Og noen av de som går over i "refrenget" har du en voldsom volum økning i vokalen :P hehe .. veldig morsomt .. litt mye chorus på sololyden syntes jeg , blir litt borte ..

Men ellers flott det ... Eneste jeg har å si som tar det litt ned er at det ikke er veeeldig orginalt , men fint alikevel!

topp stemning

Nilsefixxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mye tilbakemelding. Det er klart at låta har ikke vært til mastring, så ting som volumendring på vokalen (og koringa) er der jo.. Og sololyden vet jeg ble fattig.. Men men... Var nøtt til å pynte litt med effekter, for min gitar har ikke spesiellt fin cleanlyd i seg selv... :P

Men hvertfall: Flott at dere kommenter den. Både på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fin låt det der!

Vokalen var jo flott, men føler at den er litt udefinert, men det kommer trolig av lydkvaliteten.

Uansett så syns jeg dette var skikkelig bra!

Udefinert?

Definer det uttrykket, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.