Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall JFX-1


Anbefalte innlegg

ei venninde av meg rota seg selfølgelig opp i bråk, og jeg prøvde å roe dem ned.. så var det en eller annen som slo henne , og jeg skubba han vekk, og jeg var klar til å gå vekk.. da kom det tre feite og enorme gutter og slengte meg ned i bakken.. han ene hadde kneet sitt i ansiktet mitt, og tvinga det ned i bakken, mens en annen slo og sparket meg, og den tredje holdt beina mine tror jeg..

etter en stund fikk jeg krabbet meg vekk, livredd.. jeg trodde de skulle knuse hele ansiktet mitt, de var seriøst HELT totally out of mind. jeg grein og hulket resten av kvelden ( jeg var full vel og merke )

Meget kjip opplevelse.. Det er sånne folk som går på fest kun for å sloss.. Jeg HATER slossing..

alt i alt kom jeg heldig ifra det med noen kutt og kuler i hodet . Slossing er IKKE å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert det skjer vet du! :wink:

Bare å holde seg unna....Den forigge læreren min var genial, skikkelig yoga dame, hun kom stadig i bråk, men klarte å snakke seg fra det hver gang, hun roet rett å slett ned personen ved hjelp av hennes geniale stemme! :wink:

Skulle ønske jeg hadde en slik egenskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gjør sånnt :P for de jeg "ypper" på , er aldri så lure :P så jeg bruker de store orda jeg kan , så tasser de unna :P heheh.. Eller så bruker jeg mitt nyoppfunnene triks ; legge seg ned å rope "JEG KAN IKKE SLÅSS!" .. har ikke fått testa det ennå :P regner med de blir så forvirra at de stikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var med å stoppe en slåsskamp på lørdag , og da testa jeg fase en av taktikken . Jeg er ganske selvironisk , så jeg hakke no stress med å virke teit foran folk jeg ikke kjenner :P .. så jeg tok han ene i hånda og han bare "gi meg et ordentlig håndtrykk" og jeg bare "hah , kanke ,jeg hakke muskler".. var gøy at da ble de så forvirra at de stakk :P hahaha.. må testes i forhold til bråk engang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.