Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ønsker sangpedagog


Griffin

Anbefalte innlegg

Holder på å google meg gal etter sangpedagog i Stavanger/Sandes/Jæren området...

Skal sies at jeg fra før av er ganske god til å synge... dvs. flisene i dusjen holder ennå vann... skjønt en sprekk i vasken ved siden av er observert :blush:

Årelang erfaring som dusjvokalist til tross... jeg kan nok av enkelte anses som nybegynner... ^_^

Noen som vet av hvor en kan finne dette? Anbefalinger er heller ikke å forakte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Griffin, jeg liker at du leter etter sangpedagog, det høres ut til å være en god idé :)

Skal du oppsøke en sangpedagog kan du kanskje ta kontakt med noen sanglærer ved Lundehaugen vgs. på Gandal (Sandnes) eller St. Svithun i Stavanger.

Der finnes det sikkert lærere som kan undervise deg, eller i det minste kan gi deg et par gode råd når det gjelder sang.

Ellers kan du jo prøve musikkskole, som noen andre her har skrevet :D

Lykke til, i hvert fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Vet at Musikkskolen Studio 24 har sangkurs, tror ikke karen som underviser har noe utdanning innenfor emne, men han er flink å synge og har det fra flere hold at han er god til å undervise. Tror også du kan få prøvetime.

Er Studio 24 fortsatt oppe å går ? Så at nettsiden deres var oppdatert sist i 2006... Så lurte litt på om det fortsatt eksisterer. Har sendt en mail til dem, men har ikke fått noe svar enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Studio 24 fortsatt oppe å går ? Så at nettsiden deres var oppdatert sist i 2006... Så lurte litt på om det fortsatt eksisterer. Har sendt en mail til dem, men har ikke fått noe svar enda.

Karen som opprinnelig drev det har solgt det, så jeg vet ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karen som drev det før (Pete) solgte det til en kamerat som heter Vegard, som forøvrig også har gitt noen sangtimer av et slag. Jeg vet ikke hvor mye drift det er på sakene der nå for tiden, men lokalene er der da med samme oppslag i vinduene i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karen som drev det før (Pete) solgte det til en kamerat som heter Vegard, som forøvrig også har gitt noen sangtimer av et slag. Jeg vet ikke hvor mye drift det er på sakene der nå for tiden, men lokalene er der da med samme oppslag i vinduene i Stavanger.

Hm, er Vegard jeg sendte mail til, så får vel bare vente på svar :) Er vel ingen som leier lokale uten å bruke det, regner jeg med... Vet du om flere som driver sangundervisning i området forresten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, er Vegard jeg sendte mail til, så får vel bare vente på svar :) Er vel ingen som leier lokale uten å bruke det, regner jeg med... Vet du om flere som driver sangundervisning i området forresten ?

Vet ikke om Pete driver med noen undervisning lengre, ellers så kjenner jeg ikke til noen. Vegard tok en overhøvling av vår vokalist i forhold til pusteteknikker og stemmebruk. Det virket visst ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om Pete driver med noen undervisning lengre, ellers så kjenner jeg ikke til noen. Vegard tok en overhøvling av vår vokalist i forhold til pusteteknikker og stemmebruk. Det virket visst ganske bra.

Ok, så de har forholdsvis godt rykte på seg eller? Er liksom så skeptisk til å betale så mye dersom det skulle gå rett i vasken..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt lite til folk som er misfornøyde, men tror nok du får en gratis prøvetime også så du får sett hva det går ut på. Det pleier iallefall å være normal praksis etter hva jeg har sett.

Har snakket med dem nå, kunne visstnok ikke gi prøvetime... Så da vet jeg ikke, har ikke lyst å binde meg til noe jeg ikke er 100 % sikker på tror jeg. Litt for dyrt for lommeboka mi :P

Så jeg prøver å se om jeg finner noen andre som jeg iallefall kan prøve hos først.

Men han sa de kun hadde 1 ledig time igjen, så er jo tydelig at det er stor pågang !

Ingen som vet om noen som driver med dette andre enn Studio 24 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med dem nå, kunne visstnok ikke gi prøvetime... Så da vet jeg ikke, har ikke lyst å binde meg til noe jeg ikke er 100 % sikker på tror jeg. Litt for dyrt for lommeboka mi :P

Så jeg prøver å se om jeg finner noen andre som jeg iallefall kan prøve hos først.

Men han sa de kun hadde 1 ledig time igjen, så er jo tydelig at det er stor pågang !

Ingen som vet om noen som driver med dette andre enn Studio 24 ?

Merkelig, de ga prøvetimer før nemlig. Var det Vegard du snakket med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, de ga prøvetimer før nemlig. Var det Vegard du snakket med?

Jepp, han sa de ikke hadde mulighet til å gi det... sa ikke noe om hvorfor.

Men godt mulig jeg prøver uansett, ser ikke ut til at jeg finner så mange andre :)

Endret av Lothlorien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.