Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Er dette et godt kjøp?


ovl

Anbefalte innlegg

Burde jeg heller kjøpe denne? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20792332

Denne har pickupsene som følger med gitaren og koster 500,- mindre. Er mikkene bedre til min sjangere? Er takknemmelig for alle svar :rolleyes:

Grei den der, solid allround-gitar. De verste kampanjetilbudene på vanlige Studio ser ut til å være over, så jeg vet ikke om du får prutet noe særlig på prisen.

Men:

Selger den med original Gibson hardcase i brun med rosa plysj inni, som ser mye bedre ut enn den vanlige svart/hvit-kassa.

Ja kanskje, hvis du gleder deg til Gay Parade :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei den der, solid allround-gitar. De verste kampanjetilbudene på vanlige Studio ser ut til å være over, så jeg vet ikke om du får prutet noe særlig på prisen.

Men:

Ja kanskje, hvis du gleder deg til Gay Parade :rolleyes:

Først: Kassen til gitaren med P-90 har rosa plysh i kassen den også.

Tror du at P-90 gitaren er bedre for meg og mine sjangere, eller tror du at den andre gitaren er bedre???

Endret av ovl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Kassen til gitaren med P-90 har rosa plysh i kassen den også, så den er like fin til gayparade.

Tror du at P-90 gitaren er bedre for meg og mine sjangere, eller tror du at den andre gitaren er bedre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jeg heller kjøpe denne? http://www.finn.no/f...nnkode=20792332

Denne har pickupsene som følger med gitaren og koster 500,- mindre. Er mikkene bedre til min sjangere? Er takknemmelig for alle svar :rolleyes:

Jeg ville kjøpt GEM'en. Den er litt mer spesiell.

Er det forresten ikke en forumitt som selger den svarte Studioen? Mener jeg har sett annonsen her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tatt den med humbuckere (den svarte) hvis du ikke har en humbucker-gitar fra før.

Den gitaren jeg har nå er en Cruiser By Crafter. En nybegynner gitar og fremstår som en fender stratokaseterr kopi. Denne har ikke humbuckers.På lørdag drar jeg til 4sound og skal teste forskjellige gitarer og humbuckere.

7500,- er det jeg har å bruke på en gitarer så da ente jeg opp med de to annonsene på finn.no

Endret av ovl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.