Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

En Amerikansk Sunburst Strat Brukt


Nilsefix

Anbefalte innlegg

Jau!

I dag (gjør dette en gang i halvåret) har jeg hørt gjennom hele Venus Isle av Eric Johnson . Hver gang jeg gjør det , kommer jeg på hvor sinnsykt bra han er :) og hvor genial lyd mannen har. Og jeg kommer også på mitt løfte til meg selv når jeg starta å spille gitar , at en gang skulle jeg eie en sunburst strat . Jeg vet alt for lite om de forskjellige modellene , men vil ha en av det "gamle" slaget :P hehe .. uten at den koster 30000 fordi den er gammel ...

Hva er det ABSOLUTT minste jeg kan finne en god Am Strat for (VIKTIG at den er sunburst) . er det ikke under 10k så er det no point. og om noen finner noen rundt om kring , please sett inn en link .. og gi meg litt info på modellene :D hehe

Nilsefixxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man går for vintage, går man ententil halkans, som jo er den kuleste gitasjappa i sverige, eller til Fender selv og ber pent om en relic-strat. Relic'ene koster jo stort sett penger da. Ellers kan du få noen til å bygge en slik strat til deg. Tror ikke en flink gitarmaker skal ha no problemer med å få gjenskapt en sunburst 62' strat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.