Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Finest Fasong


katarsis

Anbefalte innlegg

Tenkte bare å fyre opp en liten poll. Har lagt merke til at mange på dette forumet spiller på gitarene de allround liker best (måtte det være lyd, spillekomfort osv...), men at også noen synes andre gitarer er estetisk finere, men at de ikke bruker disse pga blant annet at de ikke liker å spille på dem.

Denne pollen er ene og alene knyttet til utseende, skal prøve å få frem den fineste "fasongen". Det måtte seff blitt mange gitarer, så jeg er litt generell. Noen "relativt" like gitarer slåes sammen pga det uten tvil vil bli for mange alternativer. (f.eks. en SG kan likesågodt være en av de snåle SGene til ESP, fordi det går inn under samme kategori i DENNE pollen) Utvalget er tatt etter hva folk nevner oftest på dette forumet. Har f.eks sjeldent hørt noen nevne så mye om Explorer, Firebird, Parker gitarer osv.

Finner du ikke din sleng den på i ett innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat nå sitter jeg å sikler på gamle Sunburst Strater. Da innser jeg at det er egentlig det som gjør mitt øye gladest . Hallvards strat får også spyttet til å komme frem i munnvikene :D hehe .. Fine buer , klassisk look .. Men det har veldig mye med fargen å gjøre .. veeeldig ... og at det er single coils... og ikke floyd...

Wolfgangen kommer etter tror jeg ... Rent fasong messig...

Jemen etter der igjen , fasongen på en jem er ikke no spess fin. Det er detaljene som gjør den fin. Vines og gull hardware lissom , fasongen er jo en rg , ikke så sexy ;) hehe ..

nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er jeg kjempefan av Steinberger gitarene (og vi snakker ikke den lille firkanta klossen, men de "litt" ordinære), men har faktisk aldri møtt noen som eier en. Har heller aldri sett noen som har en i butikken. Derfor blir den nok stygt en del av annet. (har derimot sett en Blondie konsert der gitaristen trakterte en av toppmodellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.