Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Knewt sitt basseutstyr! :) [21.05.2014]


Knewt

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...
  • 1 year later...

Oppdaterer denne jeg, selv om det ikke har skjedd forferdelig mye. To basser ut, en bass inn. Amp ut, amp inn.

Hovedbassen: Fender MIJ '93 Precision bass. Denne kommer nok til å vare lenge, fortsatt min favorittbass.

post-7816-0-10620600-1400662320_thumb.jp

Andrebass: Ibanez '84 P-bass. Litt spekulasjoner på hva denne egentlig er. Men den låter bra i alle fall. Står Bartolini-PU i den.

post-7816-0-91556600-1400662316_thumb.jp

Amp. Har bytta ut GK-riggen jeg hadde med en TC-rigg. TC RH450 + RS210. Strålende fornøyd, selv om kabinettet enda bare har stått på utstilling. Har ikke fast øvingslokale så jeg drar bare med meg toppen og bruker et kabinett som står der. Hvis jeg får et mer fast band flytter jeg inn begge deler og lar det stå permanent.

post-7816-0-00338300-1400662323_thumb.jp

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei og enkel rigg - den gjør jobben :) Solgte alt jeg hadde av pedaler og slikt, brukte de ikke uansett. Det eneste jeg brukte jevnt var tuner, men det har jeg i ampen nå.

Liker P-bass, som du sier. Om jeg hadde hatt pengene, så hadde det kanskje vært en Rickenbacker i stedet for/i tillegg til Ibanezen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.