Web Analytics
Jump to content

Gitarist søkes til hard-rock/metall band i Oslo[Kan stenges, funnet gitaris]

Guns N' Roses
 Share

Recommended Posts

Edit: Har funnet gitarist

Vi er en gitarist, en trommis og en bassist som søker en gitarist til band. ;)

Jeg spiller gitar og synger, mens broren min spiller trommer, vi har også akuratt skaffet en bassist.

Vi er ganske seriøse og lager egne sanger. Vi spiller hard-rock som er litt inspirert av trash-metal.

Vi er inspirert av band som Metallica, Guns N' Roses, Priestess, Iron Maiden, Megadeth, litt Oasis, Black Sabbath, Diamond Head, Disturbed, Motorhead osv...

Jeg startet med å synge for en stund siden, jeg er ikke særlig flink til det, men liker det veldig godt og kommer kanskje til å ta vokal timer.

Vi øver på Øvingshotellet for tiden.

Vi lager egne sanger og skal også spille noen cover. Vi håper og få spilt så mange konserter som mulig.

Ta kontakt på forumet eller på mail: carl_magnus_9@hotmail.com

Jeg er enklere og nå på forumet, men mail funker helt fint. :)

Hilsen Carl Magnus :)

Edited by Guns N' Roses

• 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Siste aktive tråder

• Bruker du en sånn fret bibb tang på enden av båndet for å klippe av tangen eller har du egen patent? Det ser så bra ut dette, flott treverk🙂
    • ok. lykke til videre med prosjektet.
    • Tusen takk! Gripbrettet er slipt til 9,5 " radius... eller det var ihvertfall meningen.  Bruker en sånn slipekloss med radius, har bare 9.5 . Merker at det alltid blir slipt mest på midten, og slig at det blir buet, og prøver å rette dette ved å slipe mer på endene.  Hadde vært mye bedre med en lang klosse. ser vel flatt ut på bildet bare. Binding er surnet bjørk, som jeg også brukte på den forrige halsen. Har hørt om stabilisert tre, men aldri prøvd det nei. 
    • flott arbeid. gripebrettet ser nesten helt flatt ut for meg. er det bare bildene, eller er det flatt? helt enig. lønn er nydelig som binding. tipper bjørk også hadde vært flott. så forresten på en knivside her om dagen at det finnes noe som heter "stabilisert tre". skal visstnok være treverk som er mettet med en slags epoxysubstans. vet dere om slikt blir brukt på fingerbrett?
    • Deilig når det nærmer seg med slipingen. Tidskonsum.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.