Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Protest the Hero


rocktrond

Anbefalte innlegg

Ikke drit deg ut. Har aldri påstått at jeg ER metal (hvordan bestemmer man/hvem bestemmer hvem som er metal? For meg er de som hører på/spiller metal metalheads, uansett om de ser ut som Aphelion eller Architects), men at jeg hører på metal, ja ;)

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hehe, så du angriper Mustaine, fordi du føler deg eid? Han har da vitterlig kommi mye lenger enn "Architects" og diverse andre kutteband, og det er vel en grunn til det?

EDIT: Haha, jævlig standard å bruke den videoen der som "bevis" på at ha er en dårlig gitarist. Du mener at fordi han dreit seg ut live, en gang, så er han en helt elendig gitarist?

Endret av ErlendB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en grunn til at han leier inn alle disse virtuosene til Megadritt hele tiden da. Dave Mustaine er en rævva gitarist.

Kjøp deg Rust In Peace eller Peace Sells og hør på rytmespillinga hans før du sier noe mer.

Uansett, gidder ikke si noe mer her. Vi ødelegger tråden totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp deg Rust In Peace eller Peace Sells

Ikke faen om jeg gidder å bruke penga mine på det ass.

Og Erlend, bare gi opp, vi kommer ikke noe lenger med dette her. Du liker ikke metalcore og jeg liker ikke Megadeth. GREIT. Har annet å bruke energien min på enn å krangle om dette her med deg atter en gang. Nå syns jeg vi skal slutte å ødelegge tråden.

OT: PTH er kult til tider, men er veldig "runkrunktaptapsweepsweep" + høy mannsvokal.. Litt slitsomt i lengden. Men flinke er de, jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syns riffinga hans er kjip og dritkjedelig, og soloinga hans er pentatonwank. Ræva. Ikke er han noen flink låtskriver heller. Er som sagt en grunn til at han leier inn guder som Friedman og Broderick og lar dem påta seg 90% av soloinga ;) I tillegg er han en usympatisk idiot av en drittsekk. Mer gidder jeg ikke si om saken. Jævlig fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dårlig låtskriver er han neppe. Han har laget et titalls album som er mer enn relativt tøffe. Er en del dritt og ja, og kanskje ikke han er den beste til å lage gitarsoloer, men det er en grunn til at han er der han er og har mulighet til å slenge dritt etter alt og alle :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.