Web Analytics
Jump to content

GNs "Vedder på at du kan spille dette!"

The Euphor
 Share

Recommended Posts

Fikk en knakende god idé til tråd for innspillinger! Så, for å legge litt press på meg selv måtte jeg opprette den. I motsetning til andre serier i relativt lik stil så er det ikke målet å spille noe som andre ikke klarer å spille. Nei, her er målet like godt å dele små ting som vi synes er litt morsomme, noe som kanskje låter "feil", eller noe som ikke låter bra, men som er vanskelig å spille. Hva som helst egentlig, uten at du kan forvente å få heltestatus av å poste noe her.

Jeg har som mål å få laget en video snarest. Fritt for andre å legge inn en liten godbit selvfølgelig. Små snutter med triviell musikk... Bare å hive seg utpå for den som vil. Video er morsomt, men ikke noe krav.

Woo! :D

• Replies 38
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Litt bortkastet å ta opp på nytt når alt er så bra på første opptak. Av en eller annen grunn kan jeg ikke laste opp til YouTube, så da ble det Snutter.no. Kostet en hel tikrone, så hvordan dette kan lønne seg i valuta kontra kroner skjønner jeg ikke. Uansett, dette er en liten video. Ingen flere unnskyldninger!

http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=34590

håkki. Misvisende navn. Selv lurer jeg på å lage en sak som skal hete "Polyrytmikk for passgjengere", men vi får se.

Heh, jeg husker en I Garden som ikke for alt absolutt hele verden (og universet forøvrig) lærte å ikke gå i passgang i løpet av sine 9 måneder der. Det var sikkert moro når han skulle stå foran slottet og patruljere.