Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

GNs "Vedder på at du kan spille dette!"


The Euphor

Anbefalte innlegg

Fikk en knakende god idé til tråd for innspillinger! Så, for å legge litt press på meg selv måtte jeg opprette den. I motsetning til andre serier i relativt lik stil så er det ikke målet å spille noe som andre ikke klarer å spille. Nei, her er målet like godt å dele små ting som vi synes er litt morsomme, noe som kanskje låter "feil", eller noe som ikke låter bra, men som er vanskelig å spille. Hva som helst egentlig, uten at du kan forvente å få heltestatus av å poste noe her.

Jeg har som mål å få laget en video snarest. Fritt for andre å legge inn en liten godbit selvfølgelig. Små snutter med triviell musikk... Bare å hive seg utpå for den som vil. Video er morsomt, men ikke noe krav.

Woo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt bortkastet å ta opp på nytt når alt er så bra på første opptak. Av en eller annen grunn kan jeg ikke laste opp til YouTube, så da ble det Snutter.no. Kostet en hel tikrone, så hvordan dette kan lønne seg i valuta kontra kroner skjønner jeg ikke. Uansett, dette er en liten video. Ingen flere unnskyldninger!

http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=34590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.