Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Unholy Alliance


Coff

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fullt mulig det .. godt poeng .. men det er en så stor del av acten til band som sleipknute at det lissom ikke blir bare det du sa som blir grunnlaget ;) .. jeg tror ikke no på at de er så sinna ...

sorry , liker det bare ikke . og gitaristen i slipknot er noe av det værre jeg vet om .. hehe .. sorry ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan få ut aggresjon og energi på en måte som ikke er skadelig for deg selv og andre (hvis du ikke har såre ører da).

Hehe...nå har det jo vært en del saker som motstrider akkurat det du sier der noe SINNSYKT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg Slipknot er crap. Og basere live-showene sine på nakkefall og trommiser som dæljer hodet sitt nedi trommene er ikke akkurat min greie. Musikken deres er ikke den beste formen for metal heller. Litt for nu-metal etter min smak...

leo sa:

Hehe...nå har det jo vært en del saker som motstrider akkurat det du sier der noe SINNSYKT!

Javel? Nevn noen eksempler da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

jeg tror nilsefix og leo er typisk mobbeoffer for oss som hører på heavy metal. derfor prøver de å pisse oss off pga de ikke tør å gjøre det i offentligheten. DESSUTEN nislefix, du sier du ikke vil spille for 20 personer..men hva faen tror du ACDC gjorde i begynnelsen?de spilte jævli lenge på barer før det ble noe av dem. tenkt litt på det.

selv hører jeg ikke på slipknot. men synes han mick gitaristen og trommisen er flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.