Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Unholy Alliance


Coff

Anbefalte innlegg

Nilsefix & GalRompe

Hvorfor er det så viktig å markere at en ikke liker den musikken, Eller at en betviler nevnte musikeres evner?

Er det et slags markeringsbehov?

For strengt tatt var ikke denne tråden laget for å diskutere om hvorvidt bandene er bra/dårlig (som er en uendelig debatt, smak og behag diskusjoner gir sjelden leserene noe positivt), men snarere for å informere om noe som skjer omkring bandene.

Hvorfor trykket dere ikke tilbake når dere leste første innlegg? Istedet så poster dere her, "bumper" posten og oppnår kanskje det motsatte av deres ønsker; flere lesere av posten.

/rant

(Beklager, men det måtte sies)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nilsefix sa:

han skal visst klare 32deler i enten 180 eller 200

Altså, greier menneskeøret og oppfatte det? Blir det ikke slik at man oppfatter det som dobbelt så sakte elr. noe sånt?

16deler i 250 er også tøft ;)

Og nilsefix, jeg skjønner at det er morsomt å disse band du ikke liker, spesielt i tråder som omhandler metal. Metalfolkene er veldig ømfindtlig når det gjelder sjangeren deres. Men jeg har som oppfatning at du lytter veldig mye på flinkis musikk. Stemmer dette? Bare lurer, liksom...

Min ønske liste til Slayer konsert

01: Angel Of Death

02: Piece By Piece

03: Necrophobic

04: Altar Of Sacrifice

05: Jesus Saves

06: Criminally Insane

07: Reborn

08: Epidemic

09: Postmortem

10: Raining Blood

Altså hele Reign In Blood +

11: Hell Awaits

12: Necrophiliac

13: Crypts Of Eternity

14: Chemical Warfare

15: Captor Of Sin

16: Haunting The Chapel

Også resten av de andre låtene som de alltid spiller live...

Noen av dere som har vært på Slayer konsert før? Er nordmennene vill til å moshe? Blir man skadd? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...satanistene har våknet til live! Tullinger!

Jeg er så forbanna enig med Nils her at det er nesten stygt.

Når dere kommer her å ramser opp titlene på låtene høres det ut som de forskjellige levelene i et tysk-satanistisk spill fra 80-tallet.

Når ble Slipknot tøff? Når ble masker som er "åååå så skummel vi er å så tøff vi blir masker" tøffe?

Jeg kan brøle....hoho jeg og..jeg og jeg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"og så skal jeg ofre marsvin til satan, og gå med svarte klær selv om det er 40 grader ute for svette er naturlig det skal være vondt, så skal jeg høre på musikk som gjør meg til opprør, så skal jeg flykte fra hus og hjem, flykte og gjøre opprør mot familie og venner, gjøre oprør mot staten, og søke tilflukt hos satan"

WHÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.