Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trådløs gitarplugin til utleie?


Dag91

Anbefalte innlegg

Hei! Vi skal spille en James Bond-tribute konsert i Bærum Kulturhus på søndag(spør hvis dere vil vite mer)

Problemet mitt er at jeg trenger en sånn trådløs gitarplugin til ampen slik at jeg kan fly litt rundt på scenen og lage show. Både gitaristen og bassisten har fiksa seg en, så blir temmelig lame og ikke ha det

Lurte på om noen kunne hjelpe meg med dette? Betaler 200 kr elr no slikt(kan godt betale depositum)! Det gjelder bare søndag kveld fra kl 6 og utover. Vi skal ha en to timers konsert. Utstyret kommer ikke til å bli skadet, og hvis jeg skulle være veldig uheldig erstatter jeg.

Setter veldig stor pris på hjelp!

Hilsen Dag

mailadresse: dag_saa@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm- lurer på om du kan få problemer med frekvenser hvis du har tre trådløse på scenen samtidig?

Jeg har en liggende du godt kan få låne.

Hvis jeg husker rett, er merket "Samson". Den virket thelt fint sist jeg testet den.

Da blir du også nødt til å dekke porto. Depositum trengs ikke. Blir det for ille, kommer jeg og besøker deg. :)

Forhåpentligvis får du et tilbud fra noen som er nærmere. Hva med å høre med Hr. Larsen på backstage om han kan låne ut en demomodell av den line6- boksen han har? Den er digital, og vil ikke klusse til sambandet på de to andre boksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemer med frekvenser? Tja, ja, jo, nei.

Sist jeg sjekket var det mulig å forandre frekvens på sender og mottaker. Men mye mulig jeg er blitt litt vel digitalisert her nå og overser det analoge. ^_^

Skal sies at jeg har kun jobbet med Sennheiser ew 572 G3 (reciver) og SK 500 G3 (sender) to av disse kjørte samtidig med tre Sennheiser EW 500 G2 trådløse mikker og vi hadde så absolutt ikkenoe problem med noen frekvenser.

Har forøvrig hørt Line6 sin Relay serie selv og det låter bra det. Gjør som CastorFiber sier og hør med Backstage Musikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere!

Vi skal låne mye utstyr av Backstage. Har sendt en mail til de med utstyr vi trenger, så da får jeg svar på. Tror egentlig ikke at de har trådløst oppsett der, var innom i dag og så ihvertfall ikke noe ute i butikken!

Takk for tilbudet Hylo! Svarer innen i morgen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Dag91. Du er nok blind.... B)

Vi har 3 stykker av det "nye" trådløse systemet til Line 6 (Relay G30) inne i butikken og hvis du hadde lett hadde du funnet dem inn på amp-rommet da du prøvespilte LTD Eclipse i dag. (står 1 eske i hvert av glasskapene med pedaler)

Du kunne jo også spurt da du var innom så hadde du fått beskjed om at det er ikke noe problem å få låne akkurat det til konserten. Kan til og med låne bort noen av mine private. :)

Endret av Morten Larsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skal sies at jeg ikke lette fryktelig nøye! fokuset lå vel på amps :)

Men tusen takk for tilbudet, jeg vil veldig gjerne låne Line 6 oppsettet!

Ja, hadde jo blitt en smule stress med og poste fram og tilbake, men takk for tilbudet!

og ja, takker for vennlighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.