Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Crunchy sound?


Anbefalte innlegg

Hvis du sjekket ut Blackstonen og likte den, så vurder den seriøst. Det er faktisk den beste OD-pedalen jeg har vært borti, det gjelder også de fleste av mine gitarspillende venner som har testet. I tillegg spiller den bra på alle (rør)forsterkere jeg har spilt på. Du får det du er fornøyd med, uansett. Blackston'en har også mange fineser som kommer godt med: To forskjellige "kanaler" som kan brukes vidt forskjellig. Knottene ligger ikke "over" selve boksen (om du forstår) så det er ikke mulig å komme borti en knapp f.eks under liveopptreden og ødelegge den gode lyden du gjerne har brukt 15 min på å knotte deg fram til. En annen fin ting med pedalen er at den cleaner så fint opp ved bruk av volumkontroll på gitar. Den går fra vreng til clean helt perfekt, du mister heller ikke noe definisjon i cleanen din, det er jo alltids greit. Blackstone er genial, vurder den seriøst: Det er en oppfordring ;) .

Den eneste ulempen jeg ser med Blakcstone: Den er vanskelig å få tak i.

Her er forøvrig en god video (om du ikke har sjekket den ut):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis du ser for deg at du fortsatt kommer til å spille gitar selv om bandet evt. blir oppløst, så er det vel like greit å bruke den samme summen på en amp som på en/to pedaler? :P

Blackstar-ampen som er til salgs her på forumet nå er jo GENIAL å dra med seg på opplegg hvor det er flere band som spiller. Tar deg et halvt minutt å rigge om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.