Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mayones Setius Pro custom-shop


kristoffereide

Anbefalte innlegg

Ser ut som et nydelig stykke gitar å få i hus - gratulerer!

Til dere som har GAS: Trond har jo februartilbud, så dere må få ut fingeren! B) Det er heller ikke noen unnskyldning at dere ikke får lov av kona - en slik gitar er så pen at den kvalifiserer til status som pyntegjenstand i et dannet hjem, så her er det ikke bare GAS men også høy WAF (Wife Acceptance Factor)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Takk til Kristoffer for flott anmeldelse. Skulle nesten tro jeg har betalt han for å skrive det han gjør.... :)

Edit: Jeg er veldig glad for at Kristoffer ble så fornøyd. Grunnen til at jeg startet PowerGuitar.no var fordi jeg syntes det var en del merker som fortjener å bli solgt i Norge som ikke var representert her fra før. Dette beviser kanskje at jeg ikke var helt på jordet :)

Endret av rocktrond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Takk til Kristoffer for flott anmeldelse. Skulle nesten tro jeg har betalt han for å skrive det han gjør.... :)

Edit: Jeg er veldig glad for at Kristoffer ble så fornøyd. Grunnen til at jeg startet PowerGuitar.no var fordi jeg syntes det var en del merker som fortjener å bli solgt i Norge som ikke var representert her fra før. Dette beviser kanskje at jeg ikke var helt på jordet :)

Jeg sier det bare som det er, ingenting mer. Du har solgt meg et vidunderlig produkt, og jeg håper flere innser hvor gode gitarer May er.

Det at du bringer merker til Norge som ikke var her fra før er svært positivt. All ære til de som selger "vanlige" gitarer, men det finnes oss som vil ha noe utenom det vanlige og da må jeg si at PowerGuitar er helt i tet i mine øyne.

Jeg har forresten hatt gitaren i mer enn 24 timer, og den blir bare bedre og bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn for oss som vil ha noe av det vanlige, men likevel litt uvanlig; går det an å få en custom Mayones i andre former enn standard-formene? Si en custom LP/Tele eller liknende, kan det også custom-bestilles fra Mayones, eller er vi nødt til å henvende oss til andre custom-byggere?

Ikke at det er aktuelt for meg å bestille noe i den prisklassen på denne siden av utdannelsen min med mindre noe uventet skjer, men er mest for nyskjerrighetens skyld. En custom-gitar kan bli aktuelt en gang, og det hadde jo vært enormt med Mayones' åpenbart gode håndtverk, selv om jeg ikke klarte å finne noen av standard-modellene særlig tiltalende for min egen del.

Dette er jo kanskje mest rettet mot Trond.

Og sånn for å ikke være helt off så vil jeg gratulere Kristoffer med gitaren! Selv om doublecuts med så store horn på ingen måte tiltaler meg noe særlig, så var den ellers utseendemessig upåklagelig (treverk, finish), og så lenge du er så fornøyd som du er så har det jo igrunn ingen verdens ting å si hva jeg mener ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn for oss som vil ha noe av det vanlige, men likevel litt uvanlig; går det an å få en custom Mayones i andre former enn standard-formene? Si en custom LP/Tele eller liknende, kan det også custom-bestilles fra Mayones, eller er vi nødt til å henvende oss til andre custom-byggere?

Mayones tilbyr ikke custom fra annet en sine standard grunnmodeller. Da er kanskje en USA custom DBZ et alternativ - men pris og ventetid blir nok en del "tøffere".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.