Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pris brukt fender jazzbass


Fluehode

Anbefalte innlegg

Klin umulig å svare på, fordi du gir alt for lite informasjon. Vi må ha bilder, skarpe, av bassen, serienummer, bilde av headstock foran og bak. Da kan du få et svar som er noe annet enn ren gjetting.

Tips- mobiltelefon kan ikke ta bra nok bilder til dette bruket.

Hvis du beskriver bassen så grundig som du klarer i tillegg, og hva som evt. følger med av ting, hjelper det også.

Dette blir litt som å prissette "Jeg har en Ford fra nittitallet. Hva er den verdt?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klin umulig å svare på, fordi du gir alt for lite informasjon. Vi må ha bilder, skarpe, av bassen, serienummer, bilde av headstock foran og bak. Da kan du få et svar som er noe annet enn ren gjetting.

Tips- mobiltelefon kan ikke ta bra nok bilder til dette bruket.

Hvis du beskriver bassen så grundig som du klarer i tillegg, og hva som evt. følger med av ting, hjelper det også.

Dette blir litt som å prissette "Jeg har en Ford fra nittitallet. Hva er den verdt?"

Hehe. Var kanskje litt snar der ja.. Får prøve å ta noen bilder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer- 1997. Godt sliten arbeidshest med klistremerker- tja- ikke noe gull. Trenger en liten opp- pussing, ser ut som om den ikke er vasket siden 1997 heller. Noen tusen er den da verdt, hvis halsen er rett og ikke for hakkete.

Blæh. Det var jo ikke noe særlig! Tenkte den var verdt litt mere kanskje... Spørs om det er vits å prøve å selge den da. Bruksverdien og lyden i seg selv er verdt mer da tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.