Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

National Bank ; Supergruppa


Nilsefix

Anbefalte innlegg

Har alle hørt låta?

Det som av presse osv karakteriseres som Norges Supergruppe har jo sluppet en radiolåt som heter Tolerate , før skiva slippes 16. August (dato jeg gleder meg til OG gruer meg til ;) skolestart ;) hehe ..)

Jeg syntes den låta er helt fantastisk fin :D jeg smiler med en gang jeg hører samplinga til Martin "Gud 5" Horntveth . Nyydelig :D og Thomas Dybdahl synger ikke så dårlig at det gjør no ...

Hva syntes folket?

Nilsefixxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den eneste radiolåta som Thomas Dybdal synger på i disse tider?

Hvis det er den, så synes jeg ikke den er noe særlig. Alt av inntrykk jeg har av Thomas har formet seg til et syn på ham som en sleip, ufin, snobbete singah/songwraitah. Derfor vil alt han er med på oppfattes like sleipt, ufint og snobbete.

Men sikkert en fin låt. Jeg er ikke så ufattelig opptatt av pusegutter. Skal det være pusegutt så skal det være 80-talls pusegutt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt faktisk i Stjørdal og så på ZTV eller Svisj for noen uker siden (en trist historie, sier ikke mer ;)) når National Bank kom på med Tolerate. Smilte faktisk litt, av at det endelig kom på noe fin musikk selv om jeg a) hadde sett masse tragisk popmusikk og B) befant meg i Nord-Trøndelag. Likte sangen godt, men er vel neppe sånn at jeg kommer til å løpe ut og kjøpe plata når den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Martin Horntveth - Programmering og trommer , Lars Horntveth - Gitar , Morten Quenild - Keys , Bassisten fra Bigbang og Thomas Dybdahl.-..

Kremt, han heter Nikolai Eilertsen.

Sangen er ganske kul, mulig jeg kjøper plata når den tid kommer.

Forresten noen som har lagt merke til åssen bass Nikolai bruker i videoen? Det ser ut som en slags syk 6 strengs jazz-bass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.